piątek, 11 listopada 2011

The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) PL READNFO O22y

The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z ostatnich łowców smoków (dovakhin) i podążając tropem starożytnej przepowiedni próbują powstrzymać nadejście Alduina, boga zniszczenia, który zagraża całemu kontynentowi Tamriel. Wraz z postępami w grze postać nabywa nowe umiejętności i doskonali już posiadane.


The Elder Scrolls V: Skyrim to kolejna część serii cRPG autorstwa zespołu Bethesda Softworks. Ponownie odwiedzamy w niej kontynent Tamriel, a fabuła tym razem obraca się wokół powrotu do tej krainy pradawnej rasy smoków.

Akcja toczy się 200 lat po wydarzeniach opowiedzianych w grze Oblivion. Gracze wcielają się w jednego z ostatnich bohaterów pałających się profesją dovahkiina, czyli łowcy smoków. Do niedawna wydawało się, że potężne monstra są już tylko wspomnieniem, ale pewnego dnia pokryte łuskami bestie znów zaczynają pojawiać się na niebie, a przepowiednia zwiastuje nadejście Alduina, boga zniszczenia, który przyjmuje postać smoka. Walcząc z tymi groźnymi potworami przejmujemy ich dusze oraz zdolności, czyli tak zwane Okrzyki. Za ich pomocą możemy spowolnić czas, odepchnąć przeciwników niewidzialną energią, a nawet wezwać na pomoc sprzymierzonego smoka. Wiele tego typu umiejętności otrzymujemy po odnalezieniu pradawnych słów, ukrytych w nordyckich podziemiach.

Zabawę zaczynamy od stworzenia naszego wirtualnego alter-ego. Do wyboru jest dziesięć różnorodnych ras, brak natomiast podziału na klasy. Wraz z postępami w zabawie nasza postać staje się coraz potężniejsza. Po przejściu na kolejny poziom, bohaterowi automatycznie wzrasta liczba punktów życia. Oprócz tego można samodzielnie zwiększyć jedną z trzech podstawowych cech: magię, wytrzymałość i zdrowie. Autorzy gry zupełnie przebudowali system umiejętności – zostały one podzielone na czytelne grupy, np. bronie jednoręczne, czy dwuręczne. Każda z takich kategorii zawiera konkretne zdolności i ataki. Zmiany zaszły także w systemie magii – zaklęcia ze szkoły Mistycyzmu zostały przeniesione do innych grup.

W Skyrim pojawia się nowy system walki, który jest bardziej dynamiczny i jednocześnie wymaga myślenia taktycznego. Każdej z dłoni bohatera można teraz przypisać broń, tarczę lub zaklęcie. W ten sposób tworzymy wiele kombinacji, łącząc np. czar ofensywny w jednej ręce z mieczem w drugiej. Bezpośrednie starcia polegają już nie tylko na bezmyślnym wciskaniu klawiszy, ale odpowiednim manewrowaniu bohaterem, unikaniu lub parowaniu ciosów i powalaniu przeciwników. Herosi mogą z łatwością stracić równowagę i wystawić się na niebezpieczne uderzenia wrogów, którzy teraz są znacznie bardziej żywotni i groźni. Postać gracza potrafi też wyprowadzać efektowne ciosy wykańczające.

Kolejna odsłona The Elder Scrolls jeszcze raz próbuje stworzyć wrażenie, że przemierzamy prawdziwy świat, zaludniony przez żywych mieszkańców. Decyzje gracza mają teraz poważniejsze konsekwencje, związane z ciekawszym zachowaniem innych postaci. Kiedy przykładowo wyrzucimy sztylet na środku miasta, to być może ktoś nam go odniesie lub, wręcz przeciwnie, ukradnie. Zmianom uległy także dialogi, które stały się znacznie bardziej naturalne. Gdy znudzi nam się ratowanie świata możemy odpocząć przy bardziej przyziemnych czynnościach. The Elder Scrolls V: Skyrim pozwala uprawiać ziemię, wykuwać bronie w kuźni, gotować, wydobywać surowce w kopalniach, a nawet produkować pancerze.

The Elder Scrolls V: Skyrim oferuje możliwość zwiedzania olbrzymiego wirtualnego świata, w którym znajdziemy m.in. pięć dużych miast i setki podziemi. W celu ułatwienia poruszania się po tak dużym terenie autorzy wprowadzili opcję szybkiej podróży pomiędzy lokacjami. Ponownie zastosowano system automatycznego dostosowania siły przeciwników do umiejętności naszego śmiałka, choć jednocześnie upewniono się, że nie będzie on tak inwazyjny jak w Oblivionie. Usprawniony silnik gry dobiera zadania pod katem naszych dotychczasowych dokonań i siły postaci. Przykładowo, gdy kobieta prosi nas o odnalezienie porwanej córki system sprawdza, które podziemia już odwiedziliśmy, a następnie umieszcza dziewczynkę tam, gdzie dotąd nie zawitaliśmy, jednocześnie dodając takich przeciwników, by stanowili oni wyzwanie dla naszego bohatera.

Gra korzysta z całkiem nowego silnika graficznego stworzonego specjalnie na potrzeby tej właśnie produkcji. Znacznie poprawiono wygląd postaci oraz ich mimikę i gestykulację, dodano dynamiczne efekty pogodowe (m.in. śnieg) i symulację wiatru, który teraz realistycznie porusza gałęziami drzew. Gra oferuje opcję wyłączenia wszystkich elementów interfejsu z ekranu, pozwalając tym samym na głębsze zanurzenie się w wirtualny świat.

144 komentarze :

  1. Czekam z niecierpliwością ;)

    To jeszcze takie pytanko natury technicznej - co się stało że RSS nie jest aktualizowany ? Ostatni wpis jaki mam pochodzi z sierpnia i dotyczy Deus Ex, a teraz nawet linka do niego na stronie głównej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. o22y wielkie dzieki pytanko techniczne twoja wstawka pójdzie po wgraniu The Elder Scrolls V Skyrim Update 1 Repack-RazorDOX czy lepiej nie ruszać

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawiera patch 1.1 z polskim dubbingiem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest zpatchowana do najnowszej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki ci dobry człowieku za tego Skyrima:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze i głupie pytanie, ale muszę...

    Jak to pobrać, bo nie wiem ^__^

    OdpowiedzUsuń
  7. @Grrruby
    Exsite.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.

    Czy jest "wersja torrentowa"? Byłoby wygodniej i szybciej. Zapewne jak zwykle genialna robota o22y ^ ^.

    OdpowiedzUsuń
  9. Można coś poradzić na wywalanie do windowsa? Pokazuje się tylko logo, po czym bez żadnego komunikatu wywala do win.

    OdpowiedzUsuń
  10. Siema kopiuje twoje spolszczenie ale i tak gra nadala jest po angielsku robie wszystko zgodnie z instrukcją,wersja razora z patchem najnowszym

    OdpowiedzUsuń
  11. Ozzy po logo wywala do Win.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wywala, ale zamiast narzekać myślcie

    błąd w Skyrim.ini (Dla WIN7 - C:\Users\USER_NAME\Documents\My Games\Skyrim)- musicie na końcu dodać

    [General]
    sLanguage=POLISH
    [Archive]
    sResourceArchiveList2=Skyrim - Voices_PL.bsa, Skyrim - VoicesExtra_PL.bsa

    OdpowiedzUsuń
  13. O22y, Twoja wersja niektórym osobom uruchamia się w małym okienku - ten sam problem był pierwotnie u Razora, ale wydał patcha naprawiającego tego buga z fullscrean. Czy można lizczyć w tym zakresie również na Twoją pomoc?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszelkiej maści ustawienia. Całość, tzn piękny drzewostan jest w pliku SkyrimPrefs.ini (WIN7 - C:\Users\USER_NAME\Documents\My Games\Skyrim)

    Poświęciłem 30 minut aby to ustawić. Bo twórcy nie pomyśleli o przepełnieniu pamięci karty graficznej i systemu który by to ostrzegał usera.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomóżcie ... wywala do Windowsa zaraz po wyświetleniu się logo :/..

    OdpowiedzUsuń
  16. Wywala po logu do windowsa (win7 x64) nawet po wpisaniu
    [General]
    sLanguage=POLISH
    [Archive]
    sResourceArchiveList2=Skyrim - Voices_PL.bsa, Skyrim - VoicesExtra_PL.bsa

    do skyrim.ini. Zmienia automatycznie language z powrotem na ENGLISH...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawiłeś już bo ja mam ten sam problem

      Usuń
  17. W razie czego jesli wywala recznie wypelnic plik skyrim.ini (launcher zmienia tam na ENGLISH) i uruchamiac przez TESV a nie launcher

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezeli wywala Was do windowsa, zmiensie ustawienia dzwieku w windowsie na 16 bitowy 44100khz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam problem mianowicie po zainstalowaniu gry mam ustawienia domyślne na ULTRA a nie koniecznie mam dobry komputer. Wiecej opcji do gry jest w luncherze (bo w grze mamy tylko dalekość doczytywanie sie grafiki, przedmiotów ...) ale jak zmienie w nim np. na High to gra po wgraniu loga bethesdy (czy jak tam sie pisze ;P) wywala do windowsa. Po wgraniu Ozzego ustawien w My games znowu wszytko ładnie działa ale na ULTRA. Co robić ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Użyj głowy i skopiuj wybrane ustawienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. skad ? bo jak z folderu z gra to ktory plik ? skopiowalem high z folderu i zmienilem nazwe tez nie dalo rade :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziwna sprawa gra nie chciała mi się zainstalować
    uruchomiłem instalator i nic się nie działo a proces przechodził do stanu brak odpowiedzi
    Dopiero odpalenie Windows w trybie awaryjnym pomogło i gra się zainstalowała.... Cały problem wystąpił na win7 x64 pierwszy raz miałem coś takiego na szczęście udało mi się to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurde, nic nie pomaga z wywalaniem. Zmieniłem ustawienia dźwięku, zmieniłem plik .ini i nic? :C O22y, wystawisz jakąś łatkę? :P

    OdpowiedzUsuń
  24. O to mój Gameplay:
    http://www.youtube.com/watch?v=1uYvbEvAdx8
    Niestety nie jest to na maksymalnych detalach,ponieważ fraps zamulał :(

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie ale nic nas nie obchodzi twoj gameplay moze ktos pomoc na problem powyzej ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ludzie odpalacie launcher, zmieniacie w nim ustawienia, zamykacie launcher. Otwieracie plik skyrim.ini w moich dokumentach i zmieniacie z ENGLISH na POLISH. zamykacie plik ini. Uruchamiacie przez TESV a nie przez launcher. JASNE?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojjj...a co jeśli po odpaleniu launchera dostępny jest jedynie przycisk INSTALL ?

    OdpowiedzUsuń
  28. nie ten launcher !!! Po zainstalowaniu gry w katalogu w program files masz SkyrimLauncher.exe <-to ten..

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie o SkyrimLauncher.exe z katalogu gry piszę...

    OdpowiedzUsuń
  30. i o to mi chodzilo ... Dzieki bardzo konkretny człowieku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogólnie jest taki mały problem, bo ja... również nie mam w launcherze (SkyrimLauncher) możliwości wyboru "opcji". Mogę wybrać tylko "install", "tech support" i "exit".

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam to samo co kolega wyżej

    OdpowiedzUsuń
  33. no to zainstaluj i pojawi sie reszta. jesli nie dziala odinstaluj z panelu sterowania, skasuj katalog z program files, i zainstaluj ponownie. i launcher opcje potem edycja skyrim.ini jak pisalem.

    OdpowiedzUsuń
  34. sorry ale nie chce mi sie pisac - jesli to nie dziala to przeczytaj uwaznie jeszcze raz kazde zdanie z readme, uwagi do wstawki, i moje kilka postow wyzej i probuj albo wróć do obliviona, bo cos robisz nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki, opcje się pojawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko chodzi jak należy. Zmienić plik Skyrim.ini jak podane wcześniej i rozpocząć grę z TESV.exe

    OdpowiedzUsuń
  37. Ok, co do braku opcji, musiałam kliknąć w sumie ze cztery razy by się pojawiły, ale są więc...dzięki za Skyrima :*.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam tez mam taki problem jak kolega tylko ze mnie wywalo najpierw zaraz po lagu a gdy zmienilem w skyrim.ini wywala mnie po logu i po dymie
    co robic pomocy

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mam problem z wywalaniem do windy po logu Skyrima :( zmieniłem ustawienia w pliku ini. Mama Windowsa XP i nie wiem jak zmienić dzwięk na 16 bitowy :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak wam wywala do puplitu to musicie zmienic jezyk w skyrim.ini z ENGLISH na POLISH. U mnie sie resetuje na angielski za kadzym razem kiedy grzebalem przy grafice, wiec pierwsze ustawcie grafike potem zmiencie wpis.
    Scieżka do pliku

    C:\Users\Nazwa_Użytkownika\Documents\My Games\Skyrim\skyrim.ini

    Ma byc tak
    [General]
    sLanguage=POLISH

    OdpowiedzUsuń
  41. mnie tam teraz interesuje jaka będzie kolejna wstawka:P

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystko zrobiłem tak jak pisaliście wcześniej i nic z tego, zmienilem dzwiek na 16 bitowy zmienilem z english na polish i odbalilem przez TESV i dalej wywala mi do wina. Mam win 7 64 bitowa

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam problem otóż po włączeniu Skyrima przez TESV jestem w menu wybieram nowa gra (Are you sure Yes)
    i nic się nie dzieję :( znikają wszystkie opcje i jest tylko logo skyrima i dymiące tło PROSZĘ O POMOC !

    OdpowiedzUsuń
  44. dziala to czy nie ? sciagac czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  45. nawet po zrobieniu wszystkiego tak jak wyzej gra dalej wywala do pulpitu .. i nie jest to wina spolszczenia. bo nawet jak sa angielskie pliki robi to samo

    OdpowiedzUsuń
  46. Proszę o pomoc , skyrim mi sie nie otwiera , a wyskakuje mi informacja że musze zmienić rodzielczość ekranu , i no właśnie jak mam ją zmienić skoro nie mogę nawet otworzyć gry?

    OdpowiedzUsuń
  47. Sprawdźcie czy macie zainstalowane net frameworki oraz dotnetfx oraz czy oby na pewno minimum 512MB video ram.

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja mam pytanie, czy da się jakoś zmienić jezyk na angielski żeby działało? :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam taki problem że zamiast polskich znaków Ż,Ź,Ć itp wyświetla mi kwradraty.
    Jest możliwy upload brakującej czcionki?

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolejność instalacji:
    gra, patch/crack od Razor1911, a na koniec spolszczenie od O22y.

    OdpowiedzUsuń
  51. O22y dobrze byłoby gdybyś jeszcze pisał ile co zajmuje i wgl opis uploadu, bo nic za bardzo nie wiadomo :/

    I jeszcze mam takie pytanie - czy do crackowania używasz jakichś programów? Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla tych co wywala do windowsa
    zmiencie sobie jakość dzwięku na mniejsza w ustawieniach swojego pc
    Tak jak na linku który wam podaje

    http://img249.imageshack.us/img249/3631/39370381.jpg

    OdpowiedzUsuń
  53. O22y wciaż wywala przemówisz wkońcu czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  54. A co mam tu mówić, ładnie sobie sami pomagacie.
    A ja nie ogarnę co za syf na kompach macie że wam ten release nie odpala.

    OdpowiedzUsuń
  55. o22y
    nie syf, tylko jest bug, jak byś poczytał w sieci, to byś wiedział.
    nie tylko my mamy ten problem ale i tysiące ludzi na całym świecie.
    Puki co nie ma sprawdzonej metody walki z tym błędem.
    Trzeba czekać aż powstanie jakiś patch/fix.

    OdpowiedzUsuń
  56. wiadomo kiedy wyjdzie następny patch?? Już mnie denerwuje to wywalanie do pulpitu... (nic nie pomaga)

    OdpowiedzUsuń
  57. No to sobie pograłem. ponieważ mam windowsa XP, nie mam ustawień parametrów próbkowania w samym systemie, a sterowniki takich opcji nie mają. chyba ze Asio, ale to i tak nie zadziała przy grze której się nie da uruchomić.
    cóż. napiszcie czy na innych realesach gra wam działa, być może problem dotyczy niektórych realesów.

    OdpowiedzUsuń
  58. Własnie mi się wolne kończy, jutro do pracy, miałem nadzieję ze przez długi weekend trochę pogram Skyrima a tu co? nie dla psa...
    Eh, to takie smutne, kiedy producent wypuszcza coś co nie działa (pewnej grupie osób które spełniają wymagania produktu) i kasuje za to szmal (pomijając fakt iż my nie płacimy)
    Nie ma to jak wypuścić bete za 100zł i łatać ją miesiącami ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi się grało fajnie wszystko działało ale po około 2 godz grania wywaliło mnie do pulpitu I teraz pisze coś tam ze sevy są uszkodzone i niemożna ich uruchomić .Nowej gry nie da się tez zacząć bo okno ładowania jest bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  60. jak pobrać? nie widzę nigdzie linków

    OdpowiedzUsuń
  61. A co z dźwiękiem w tej grze? Czasami (jak na razie rzadko), przy niektórych postaciach, przy niektórych dialogach dźwięk jest wyciszony (słabo słyszalny (ale ogólnie dźwięk jest))

    OdpowiedzUsuń
  62. o22y ja mam pytanie jaka gra będzie następna

    OdpowiedzUsuń
  63. o22y jak mam to pobrac ??

    OdpowiedzUsuń
  64. Gdzie skopiowac pliki zeby byl dubbing i napisy po polsku ???

    OdpowiedzUsuń
  65. czy ta wstawka ma w sobie pl solszczenie czy musze je pobrac oddzielnie i dograc?

    OdpowiedzUsuń
  66. ja mam problem bo umnie nie dzala lancher mianowicie ustawiam na hig zatwierdzam i jak wlaczam gre to nic dalejnabiednych detalach prosilbym opomoc ewentualnie plik gdzie i jak zmienic recznie ustawienia i jakie wartosci na hig mam 2x27 ghz radeona 4870 -1 giga ram i 4 giga ram

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam jak zrobić żeby otrzymywać linki? Nie chcę uruchamiać Outlooka, a nie wiem czemu nie otrzymuję linków (wcześniej dostawałem)

    OdpowiedzUsuń
  68. z wywalaniem do pulpitu to niestety ale ten relek jest coś skopany... grałem wcześniej na wersji razora i wszystko śmigało, przeinstalowałem na o22y i nie da się odpalić

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeśli ktoś jeszcze nie ogarnął błędu z launcherem (tylko 3 opcje widoczne, install, pomoc techniczna i wyjście), to po prostu kliknijcie install.. Jakoś tak na ślepo kliknąłem i momentalnie zaczęło działać ;p

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak już wszyscy skończą narzekać i naucza się czytać to rozwiążą swoje problemy.

    Błąd uruchomienia i wywalanie do Windy był rozpisany przeze mnie wyżej.



    Zapytam może inaczej. Jak będzie dystrybuowany patch? Aktualnie mam 1.1.21.0 podobno to najnowsza wersja ale już teraz dostrzegam masę błędów.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy pisze...
    Jak już wszyscy skończą narzekać i naucza się czytać to rozwiążą swoje problemy.

    Błąd uruchomienia i wywalanie do Windy był rozpisany przeze mnie wyżej.

    A pomyślałeś ze ktoś może mieć windowsa XP, zabawy z dźwiękiem odpadają, a dopisywanie do plikow linijek ktore juz tam sa, odpalanie z tesv.exe oraz usuwanie kodekow gowno daje?
    Zrobilem wszytsko co ktoś gdzieś napisał, począwszy od tej strony, na jakichś koreanskich fun sitach konczac.. nic nie dziala. wiec czekam na patcha.

    OdpowiedzUsuń
  72. Okej problem rozwiązany, wystarczyło zainstalować grę od razora, po prostu wstawka o22y jest rąbnięta i u niektórych dzieją się takie cuda.
    Dobra, idę w końcu zapolować na smoki ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cześć, mam problem. Po wyjściu z trybu Wilkołaka, pokazuje się moja postać, ale bez głowy oO. Jest cały tors w dół, ale mam dziurę w od góry :C . Proszę, pomóżcie mi!

    OdpowiedzUsuń
  74. dla wsyztskich co maja problemy z uruchomieniem wgrac pacz od razora. niestety brakuje poetm polskich znakow. uyzylem jakies sposlzczenia co mialo to naprawic i nie mam teraz dublingu wtf.

    OdpowiedzUsuń
  75. Was też co jaki czas wywala podczas gry do windy bez żadnego komunikatu?

    OdpowiedzUsuń
  76. ci co maja problem z polskimi znakami, sciagnijcie sobie spolszczenie napisów (11mb) i podmiecie jedynie plik Skyrim - Interface.bsa
    o22y trochę schrzanił wstawkę dajac updata razora ;p

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam mam problem gdyz gra nie odpala się w full screnie.Wie ktoś jak to rozwiązać ?

    OdpowiedzUsuń
  78. problemyi rozwiazania:
    gra po intro wyrzuca do pulpitu - roziwzanei pacz razora plus ze spolszczenie interfaces.bsa gra dziala nromalnie.
    brak ejyzka polskiego skopiowac pliki do y documants odpowiednio dac jezyk pl i ustawic plik skyrim.ini na tylko do oczytu

    gra w okienku odpalcie skyrim launcher dajecie install i macie opcje graficzne.

    OdpowiedzUsuń
  79. Giera O22y ok ,problem z wywalaniem do windy(win7) w 80% związany ze sterami do karty dźwiękowej,po aktualizacji sterów do xonara wszystko śmiga, sprawdzić to można wyłączając dźwiękówkę w menadżerze i odpalając grę z TESV.exe uruchomi bez dźwięku, na integrze azalia zaskoczyło za pierwszym razem

    OdpowiedzUsuń
  80. A moge prosic i men of war vietnam i tego cin cina eee tj.tintina;) Szegolnie to 1

    OdpowiedzUsuń
  81. Wstawka jak zwykle z problemami!

    OdpowiedzUsuń
  82. Wersja O22y jest dobra. Jeśli ktoś ma problemy to miałby i z normalną wersją.
    Aby launcherze pojawiło się Play zamiast install wystarczy chociaż raz uruchomić TESV. Bez odpowiednich ustawień gra się jednak uruchomi w oknie, a uruchomienie anglojęzycznego launchera spowoduje zmianę języka w pliku Skyrim.ini i kolizję która sprawi że gra się nie uruchomi. Można albo co uruchomienie launchera edytować plik Skyrim.ini i zmieniać język na POLISH, a potem odpalać grę z pomocą TESV.exe, albo po prostu ściągnąć zmodyfikowany przeze mnie launcher, który eliminuje te problemy. Znajdziecie go np. tutaj: www.wrzuc.to/linki/ft9W1Fp

    OdpowiedzUsuń
  83. Polska wersja launchera - launcher pl do ściągnięcia tutaj:
    http://www.wrzuc.to/linki/ft9W1Fp

    OdpowiedzUsuń
  84. Znalazł ktoś może rozwiązanie co do tego że nie można zacząć gry?Bo też jak klikne "Nowa Gra" to całe menu znika i nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  85. ja się pytam Kiedy i jaka kolejna gra...

    OdpowiedzUsuń
  86. a kiedy można się spodziewać jakiś patch-y do tej gry ??

    OdpowiedzUsuń
  87. polski launcher ma błąd ... że nie jest prawidłową aplikacją systemu win32 ...

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam problem z plikiem instalacyjnym. Wyawala mi błąd i nawet nie zaczyna sie wypakowywac. Wie ktos co z tym zrobic? Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  89. Dodam, że mam Win7 32 i komputer spełniający rekomendowane wymagania...

    OdpowiedzUsuń
  90. O22Y, móglłbyś wrzucić samą aplikacje, która pozwoli ruszyć instalacje? Bo moja zapewne źle sie ściągła a nie chce drugi raz całej gry zasysać dla 0,5MB pliku...

    OdpowiedzUsuń
  91. Dzięki za wstawkę gra miodzio.

    I mam pytanie czy patcha jutrzejszego wstawić planujesz?

    OdpowiedzUsuń
  92. elo mam problem zapisuje gre a jak później checm ją wczytać to niemoge ??? wywal mnie z gry

    OdpowiedzUsuń
  93. Nie eluj tylko poczytaj wcześniejsze wypowiedzi ...

    Dla opornych przy czytaniu przytoczę wcześniejsze wyjaśnienia innych:

    Wywala przez bład w Skyrim.ini
    (Win XP Moje dokumenty\My Games\Skyrim)
    (Dla WIN7 - C:\Users\USER_NAME\Documents\My Games\Skyrim)
    W tym pliku otwierając go w notatniku musicie na końcu dodać

    [General]
    sLanguage=POLISH
    [Archive]
    sResourceArchiveList2=Skyrim - Voices_PL.bsa, Skyrim - VoicesExtra_PL.bsa

    //Jeżeli przy sLanguage=ENGLISH to zmieniacie na POLISH//

    OdpowiedzUsuń
  94. Mam problem z obrazem, już od początku gry są braki na ekranie w postaci czarnych kwadracików układających się w kilka plam. Nie da się z tym grać. Nie mogę nic znaleźć na ten temat w necie... Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  95. Trochę "pomogło" ustawienie grafiki na LOW, ale i tak obraz wyglada jakby ktos na niego kichnął, lub monitor doznał wielu badpikseli.

    OdpowiedzUsuń
  96. Sprzęt Ci nie wytrzymuje po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  97. Wątpie żeby to była wina sprzętu, bo gra sie płynnie, nawet na srednich detalach i na wysokich przy 1600x900. Wczoraj pogralem troche na srednich i problem zniknal, ale dzis nawet na najnizszych sa duze plamy. W zależności od ustawień zmienia się ich ilość, ale nie wygląda to tak, że im niższe tym lepiej:/ Więc pochopnie wyciągnąłem wczorajsze wnioski. A sprzet to GF z 512ddr3, i3@3,20, 2GB ddr3@1600. Wiec minimalne spełnia. Może to wina sterowników lub wiekowej grafiki. Wiem, że na gorszych maszynach ludzie graja bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  98. Sorki za 3 wpisy, widocznie cos mi telefon zeswirowal:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja mam problem z save'ami po prostu wyskakuje błąd "this save relies on content that is no longer present some obiect may is no longer be available" Continue Loading? i kiedy klikam yes pojawia się na chwilę pasek z poziomem i gra się wyłącza

    OdpowiedzUsuń
  100. A wgrywałeś jakiegoś moda a później go usunąłeś? Jak tak to teraz nie gra nie może odnaleźć obiektu który był dodany w modzie.

    Jeżeli mam rację to spróbuj go ponownie zainstalować problem powinien się naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  101. Odnośnie problemu z obrazem może zaktualizuj sterowniki do karty graficznej.

    OdpowiedzUsuń
  102. o22y czy wystawisz samodzielny patch 1.2?

    OdpowiedzUsuń
  103. AD: Problem z obrazem.
    Nie mam pojęcia od czego zależą te braki w obrazie. Wystarczy że kilkukrotnie pozmieniam ustawienia grafiki na lepsze lub gorsze, to plamy znikają na dobre. Niestety restartując kompa- zabawa zaczyna się na nowo "/

    OdpowiedzUsuń
  104. Sprawdź czy nie masz czasem ustawionych plików konfiguracyjnych jako tylko do odczytu (te w Moje Dokumenty/My games/Skyrim) bo może nie zapamiętuje Ci ustawień.

    I również dołączam się do pytania o patch ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. ej może byś tak dał linka do The Elder Scrolls V Skyrim-1c.bin bo nie ma jak ściagam ściągało mi sie dwa dni i pisze ze tego pliku nie ma jestThe Elder Scrolls V Skyrim-1b i The Elder Scrolls V Skyrim-1a ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  106. Siemka. Pobrałem wersje Skyrima by O22Y i jak odpalam grę to ona mi się wyłącza na tym znaku smoka.

    OdpowiedzUsuń
  107. No niech wam będzie. Tutaj macie Skyrim Lanucher PL wraz z dowodem na to że działa prawidłowo (w postaci filmu). Całość tylko 1.6 MB do ściągnięcia poniżej:
    http://www.wupload.com/file/2608514962/SkyrimLauncherPL.zip

    OdpowiedzUsuń
  108. Wlasnie wyszedl 1.3 patch dzisiaj - bedzie jakas wersja specjalna? :)

    OdpowiedzUsuń
  109. czekalem z rozpoczeciem gry do czasu wydania patcha-wlasnie sie pojawil 1.3 - cos bedzie w tym temacie? jak to jest z patchami w wersji PL - są inne niż ENG?

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja zainstalowałem tego 1.3 i mi wyskoczyły krzaczki zamiast polskich znaków....

    OdpowiedzUsuń
  111. Aby zniknęły krzaczki, potrzeba pliki z oryginalnej wersji polskiej:

    Skyrim/Data/Strings/Skyrim_Polish.DLSTRINGS
    Skyrim/Data/Strings/Skyrim_Polish.ILSTRINGS
    Skyrim/Data/Strings/Skyrim_Polish.STRINGS
    Skyrim/Data/Skyrim - Interface.bsa

    OdpowiedzUsuń
  112. No tak ale te pliki trzeba miec w wersji zgodnej z patchem czyli niejako 1.3 jak sie domyslam? - moze jakas mala paczke z patchem, launcheremPL i polskimi plikami by sie udalo "stworzyc" i wypuscic jako update releasu?

    OdpowiedzUsuń
  113. mógłbyś udostępnić przykładowy skrypt do twoich nowych instalacji (chodzi mi najbardziej o początkowe autorun i tło podczas instalacji)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ponawiam swoje pytanie czy wrzuciłbyś samodzielnego patcha 1.3 a jak nie to czy może jest szansa na całą grę spachowaną do 1.3?

    OdpowiedzUsuń
  115. Scenowy releas od PROPHET + patch 1.3.7.0. tez od niego i wszystko smiga.
    Nie rozumiem po co pobierac jakies dziwne wstawki skoro nasza rodzima scena jeszcze zyje.
    Pozdrawiam wszystkich cierpliwych.

    OdpowiedzUsuń
  116. Ma ktoś linka albo powie gdzie szukać patcha 1.7.3 żeby dobrze działał po polsku? Z normalnymi znakami?

    OdpowiedzUsuń
  117. 1.3.7 znaczy się :P

    OdpowiedzUsuń
  118. AD: Problem z obrazem.
    Przeszukując internet okazało się, że nie tylko ja mam taki problem.
    Udało mi się go rozwiązać kupując kartę GF440 1GB DDR5 (:

    OdpowiedzUsuń
  119. Zmieniłem z English na Polish i działa tylko zaczynam gre i gościo zamiast po polsku to mówi po angielsku :(

    OdpowiedzUsuń
  120. Czytać od początku komentarzy się nie chce ;)

    (Win XP Moje dokumenty\My Games\Skyrim)
    (Dla WIN7 - C:\Users\USER_NAME\Documents\My Games\Skyrim)
    W tym pliku otwierając go w notatniku musicie na końcu dodać

    [General]
    sLanguage=POLISH
    [Archive]
    sResourceArchiveList2=Skyrim - Voices_PL.bsa, Skyrim - VoicesExtra_PL.bsa

    //Jeżeli przy sLanguage=ENGLISH to zmieniacie na POLISH//

    OdpowiedzUsuń
  121. jest sposób na Polską czcionkę po apgrejdzie od rilołd?

    OdpowiedzUsuń
  122. zrobiłem wszystko od ustawienia głosu na 16 bit az po opisaną zmiane języka nic dalej mnie wywala

    OdpowiedzUsuń
  123. Witam i po raz kolejny pytam czy jest szansa, że wstawisz najnowszy patch? ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Wiesz o22y są problemy których nie rozwiążemy takie jak przepełnienie pamięci karty graficznej co objawia się jakimiś dziwnymi sytuacjami graficznymi tj. fioletowe tekstury, zostawanie cieni mapy lub obrazka ładowania obszaru. Zaraz po tym gra ucieka do Windowsa. Przydały by się też jakieś poprawki od fanów (np opcjonalnie w instalatorze)

    OdpowiedzUsuń
  125. Mam takie małe pytanie. Przeczytałem wszystkie posty powyżej i dalej nie wiem jak zrobić, żeby był pełny ekran gry (oczywiście gre odpalam przez TESV). Instalowałem oczywiście od o22y i nawet odpalając lauchera było tylko instaluj a wchodząc do panelu starowanie i "odinstaluj program" tej gry tam nie ma... Jeżeli jest jakieś rozwiązanie tego problemu to prosiłbym o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  126. Mam wersje o22y i moge potwierdzic ze dziala! A do pana powyzej, wcisnij ten guzik instaluj wtedy laucher przejdzie dalej, bedziesz mial angielski laucher, mozesz pozmieniac ustawienia(i odznaczyc gre w oknie) po czym wykonac napisana kilka komentarzy wczesniej edycje, i odpalic gre przez TESV powinno dzialac.
    Acha, zauwazylem ze patch 1.3.1PL pomaga, miedzy innymi bedzie sie mialo polski laucher i nie bedzie takich problemow.

    OdpowiedzUsuń
  127. Jakby ktoś potrzebował patcha to wpiszcie w google to:

    The Elder Scrolls V: Skyrim - patch/update 4 PL (20.12.2011) & crack 4 (od Reloaded) + spolszczenie (od Tapek), 196MB

    Zainstalowałem wg instrukcji na czystej instalce o22za i wszystko śmiga bez problemu jest nawet polski launcher ;)

    OdpowiedzUsuń
  128. Zrób reupload O22y proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  129. będzie update do v 1.3.10 z poprawnie działającymi napisami ?

    OdpowiedzUsuń
  130. The Elder Scrolls V: Skyrim - patch/update 4 PL (20.12.2011) & crack 4 (od Reloaded) + spolszczenie (od Tapek)
    WSZPISZCIE W GOOGLE DZIAŁA

    OdpowiedzUsuń
  131. Pytanko! Jak, o ile się da, ustawić język na angielski? Niby jest translate, strings i voices z dwóch wersji językowych, ale zmiana na ENGLISH i usunięcie końcówek PL w pliku ini nic nie daje - gra się wysypuje na logo, jak w przypadku waszych problemów z POLISH. Uruchamiam przez TESV.exe (żeby polski launcher nie namieszał) i mam update 1.3.10.

    OdpowiedzUsuń
  132. czy sa jakies sposoby zeby zwiększyc wydajnośc w tej grze bo znalazlem ich duzo ale tylko na wersje 1.1.30. a ta od o22y jest w wersji 1.121.0

    OdpowiedzUsuń
  133. Siema, uruchamiam instalke(runtime error)ok wystarczy uruchonmic w rozdzielczosci 640x480 leci dalej, dochodzi do 80%(czyt. 1) nastepnie, gdy ignorowalem "uszkodzone" pliki z ciekawosci odpalilem gre i probowalem zmienic rozdzielczosc to max byl 1920x1080, gra obsluguje eyefinity(3x monitor) ale niestety rozdzielczosci 5760x1080 nie da sie ustawic. Moja prozba do bardziej ogarniety co musze zrobic aby instalacja przebiegla poprawnie i jak moge ustawic wyzsza rozdzielczosc(5760x1080)
    1.wystapil blad podczas proby kopiowania pliku Voices_pl.bsa Plik zródlowy jest uszkodzony

    OdpowiedzUsuń
  134. Jeśli nie działa wam wogóle dźwięk w Skyrim zaktualizujcie sobie DirectX ;)
    http://download.microsoft.com/download/1/7/1/1718CCC4-6315-4D8E-9543-8E28A4E18C4C/dxwebsetup.exe

    Jeśli dźwięk działa bardzo cicho i tylko wtedy gdy najedziemy mychą na postać która mówi, to zmienić w ustawieniach realtek na głośniki stereo a nie jakieś 5.1 itp :D

    OdpowiedzUsuń
  135. Ej a na wstawce z O22y działają patche inne np.TES V Skyrim Update v1.4.21.0.4 [PL]-PROPHET (02-02-2012) lub TES V Skyrim Update v1.5.26.0.5 [PL]-PROPHET (02-05-2012) ??? Proszę o Odpowiedź. Bo jak zainstalowałem ten 1 to wszystko ok ale jak po tym 1 zainstalowałem jeszcze 2 to gra nie chce się włączyć wiecie czemu??

    OdpowiedzUsuń
  136. Witam, mam problem ze zmianą grafiki na lepszą lub gorszą w SkyrimLouncher.Co bym sobie nie ustawił to i tak zawsze gra działa mi na ustawieniach High.Podobnie dzieje się w samej grze, nie zapisują mi się ustawienie takie jak Np:Czułość Myszy.Proszę o pomoc w tej sprawie, z góry dzięki ;]

    OdpowiedzUsuń
  137. Witam
    Mam irytujący problem, a mianowicie: niektóre wątki są niedostępne. Nie mam możliwości otrzymania zadania przyniesienia tarczy dla jarla Malkartu, po likwidacji źródła skoomy nie mam propozycji zostanie tanem Pękniny. Ponownie zainstalowałem grę, gdyż wcześniej nie mogłem otrzymać od jarla Falkret zadania koniecznego do uzyskania tytułu tana. Czym spowodowane są te błedy, jak można im zaradzić. Proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  138. ja mam problem z włączaniem gry wszystko ok tylko jak włączam gre wystakuje mi 1 logo jest ok potem wystakuje 2 logo i gra sie wyłancza o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  139. już się dowiedziałem thx za dobrą gierce

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org