czwartek, 10 listopada 2011

Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) PL -O22y

Pierwszoosobowa strzelanina należąca do bestselerowej serii Call of Duty. Kontynuuje fabułę Call of Duty: Modern Warfare 2.

Kolejna odsłona bestselerowej serii Call of Duty stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w Call of Duty: Modern Warfare 2. Wcielając się w żołnierzy gracze próbują powstrzymać wrogie siły, zagrażające bezpieczeństwu i pokojowi na świecie.

Decyzją koncernu Activision, który posiada prawa do marki Call of Duty, seria rozwijana jest równolegle w dwóch kierunkach – „współczesnym” i „historycznym”. Cykl Modern Warfare, za którym stoi studio Inifity Ward, przedstawia fikcyjne wydarzenia osadzone w bardzo bliskiej przyszłości.

Tym razem do prac nad grą włączone zostały także inne należące do Activision studia deweloperskie - Sledgehammer Games i Raven Software. Twórcy postawili sobie za cel zamknąć wątki głównych bohaterów cyklu, jednocześnie wzbogacając rozgrywkę o nowe elementy.


Akcja Call of Duty: Modern Warfare 3 toczy się krótko po wydarzeniach ukazanych w wydanej dwa lata wcześniej drugiej części gry. Scenarzyści zadbali, by fabuła kampanii głównej cały czas trzymała w napięciu. W 15 misjach gracze mają okazję odwiedzić m.in. Dharmasalę (Indie), Nowy Jork (USA), Londyn (Wielka Brytania), Mogadiszu (Somalia), Hamburg (Niemcy), Paryż (Francja), Pragę (Czechy), Berlin (Niemcy), Waszyngton (USA) i Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie). W grze nie brakuje także specyficznych lokacji, takich jak: moskiewski Kreml, zamek w czeskich górach czy pokład samolotu transportującego prezydenta Rosji.

Twórcy Modern Warfare 3 postarali się, by wydarzenia można było obserwować z różnych perspektyw. Co za tym idzie gracze mają okazję wcielić się m.in. w czołgistę, strzelca samolotu AC-130, żołnierza oddziału SAS i agenta Służby Ochrony Federacji Rosyjskiej (FOS). W grze pojawia się wiele postaci znanych z wcześniejszych odsłon cyklu, ale także zupełnie nowi bohaterowie, w tym chociażby członkowie jednostki Delta Force o pseudonimach „Frost” i „Sandman”.

Rozgrywka w Modern Warfare 3 bazuje na sprawdzonych rozwiązaniach. Deweloperzy postanowili jednak urozmaicić zabawę zwiększając liczbę dostępnych pojazdów i broni. Niewielkie zmiany wprowadzono również w rozgrywce sieciowej. Tryb Spec Ops zyskał dwie nowe opcje - „Survival” i „Mission”.

Oprawa wizualna gry w niewielkim stopniu różni się od tego, co ekipa studia Infinity Ward zademonstrowała w Modern Warfare i Modern Warfare 2. Trzecia część cyklu korzysta ze sprawdzonego silnika graficznego IW 4.0.



Pełna wersja prosto z steam.
Około 13GB. Nic nie usunięte.

51 komentarzy :

  1. na Exsite kiedy będą linki na filesonic

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja może takie pytanie - jest szansa na Skyrim PL od ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rownież Skyrim'em nie pogardze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Job ! :)
    Będziesz tworzył jakiś Repack na podstawie tej wstawki? Dajmy na to z wyciętym multi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chętnie zobaczyłbym gra o tron i men of war vietman w wersji PL;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki O22y za wstawkę pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za wstawke :) jestes wielki :) Czekam na Skyrim z Dubblingiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. o22y a będziesz wstawiał The Elder Scrolls V: Skyrim Dubbing PL czy nie?????????????

    OdpowiedzUsuń
  10. SKYRIM SKYRIM SKYRIM PL :D PLZZZZZZZZZZZZZZZZ

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Dzięki.
    Małe pytanko. Myślisz nad rip'em?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za wstawkę. A jak wygląda sytuacja z kooperacją? Trzeba coś kombinować, czy wystarczy Tunngle? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mieści się na DVD5 obraz płyty nie może przekroczyć 4.38 GB wydasz wersję PROPER? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. posiadam wersje od o22y. po przejsciu 22,6 % kampani pojawia się komunikat "Reliable command buffer overflow" też tak macie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. jak to zainstalować mam wstawkę z exsite.pl i ostatni obraz ma 77 MB?

    OdpowiedzUsuń
  16. dawidengler25
    może to Ci pomoże z tym komunikatem:
    "Reliable command buffer overflow"

    http://www.youtube.com/watch?v=SBcnFbXj9oE

    OdpowiedzUsuń
  17. Sorki ale gdzie są linki by to pobrać?

    OdpowiedzUsuń
  18. czyli języki polski i angielski?

    OdpowiedzUsuń
  19. nie ma oficjalnej polskiej wersji - tylko napisy. Na tym blogu linków nie znajdziecie :P Skopiuj nagłówek i wklej w google

    OdpowiedzUsuń
  20. mam nastepujacy problem przeszedłem juz 30% gry chciałem dzis pograc to nie moge kontynuowac kampani tylko grac od nowa bo nie ma moich savów!!!!ktos wie co jest grane??

    OdpowiedzUsuń
  21. Call of Duty Black Ops od ciebie nie śmiga brak pliku d3dx9_34.dll -a miało być tak pięknie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. będzie jak zainstalujesz directx

    OdpowiedzUsuń
  23. moze ktos upnac crack do tej wersji?

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że też używasz inno setup do tworzenia instalatorów ;P

    No pobrałem i nie śmiga, błąd przy instalacji, ale pokombinuję, może coś się z tego sklei ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. A tak w ogóle, to na exsite twoje konto to bounty hunter, a czy nie masz też drugiego? np. GHunter?

    OdpowiedzUsuń
  26. 022y dało by rade zarzucić jeszcze raz linki na peb.pl ??

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  27. siema ja mam problem
    ściągnąłem 15partów i rozpakowałem zamontowałem obraz i już zaczyna się instalacji i problem jest na samym początku pierwszy plik iw5sp.exe
    ''Błąd podczas wykonywania MoveFile; code 2.
    nie można odnaleść określonego pliku" taki komunikat wyskakuje
    pomożesz

    OdpowiedzUsuń
  28. Siema, mam następujący problem-gra wywala mnie do pulpitu gdy chcę rozpocząć special opsa. Dodam że kampania śmiga dobrze, co może być tego przyczyną?

    OdpowiedzUsuń
  29. problem z wypaleniem tych pięciu iso na verbatimach Za mało wolnych bloków

    OdpowiedzUsuń
  30. 13mb za dużo ważą obrazy by wrzucić je na płyty jednowarstwowe

    OdpowiedzUsuń
  31. Po cholerę dzieliłeś to na te jednowarstwówki?

    OdpowiedzUsuń
  32. Będzie muli czy muszę kupować? :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam problem z operacjami specjalnymi. Da rade coś z tym zrobić??

    OdpowiedzUsuń
  34. Będzie multi czy muszę kupować? :( Sorka za błąd który zmienił wogulę znaczenie zdania :P

    OdpowiedzUsuń
  35. działający crack na special opsy znajduje się na http://www.exsite.pl w komentarzach pod wstawką o22y

    OdpowiedzUsuń
  36. Przeszedłem 35% gry, wyłączyłem. Teraz próbuje znowu pograć, ale jest 0%. Proszę o wyjaśnienie tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mógłby ktoś dać cracka do Spec OPSów bo nuda

    OdpowiedzUsuń
  38. Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) PL -O22y CRACK zawiera wirusa i gra nie działa DLACZEGO?

    OdpowiedzUsuń
  39. mam ten sam problem co raxen ktos wie czemu??

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja dla odmiany mam jeszcze inny problem. Na jednym z kont w systemie gra działa bez zarzutu. Po przelogowaniu na inne konto (obydwa administrator) gra w rożnych miejscach się zawiesza i wywala do pulpitu. Czym to może być spowodowane?

    OdpowiedzUsuń
  41. operacje specjalne nie działają na twojej wersji wywala mi że program przestał działać

    OdpowiedzUsuń
  42. Dołączam sie do prośby o jakiegoś patcha czy coś w ten deseń naprawiającego special ops. O22y bądź tak dobry i napraw to bo ściąganie gry od nowa jest strasznie czasochłonnym procesem.

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie to samo, Nie działają OPERACJE SPECJALNE.
    Przeszedłem całego singla, bez minimalnego nawet przycięcia. Zabrałem sie za operacje specjalne i kiszka :( na tej wersji to samo --> "Call.of.Duty.Modern.Warfare.3.POLiSH.STEAM.Unlocked-TLRG"

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdzie się ściąga?

    OdpowiedzUsuń
  45. Siema problem z Call of duty modern warfare 3
    ściągnąłem 15partów i rozpakowałem zamontowałem obraz i już zaczyna się instalacji i problem jest na samym początku pierwszy plik iw5sp.exe
    ''Błąd podczas wykonywania MoveFile; code 2.
    nie można odnaleść określonego pliku" taki komunikat wyskakuje


    A potem jak próbuję skopiować z folderu o22y do folderu gry, to nie chce się skopiować i się wiesza

    prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam wszystkich macie jakieś problemy z Misjami Specjalnymi-nie ładują się,crashują jednym słowem nie da się zagrać to oglądnij mój poradnik jak to naprawić
    http://www.youtube.com/watch?v=4qcakuwi7qE&lc=HwW5vDZPotG63LB38vQdyCQJVuorh_0pIIjUl3rUZ18&feature=inbox
    Pomogłem?.Łapka w góre i poleć ten poradnik następnym użytkownikom którzy mają z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org