piątek, 9 września 2011

Warhammer 40,000: Space Marine PL By O22y!!

Gra akcji/TPP osadzona w świecie Warhammera 40,000. Jako Kapitan Tytus z legionów imperialnych marines stawiamy czoła inwazji Orków.

Krwawa gra akcji/TPP osadzona w świecie Warhammera 40.000, stworzona przez studio Relic Entertainment słynące do tej pory głównie z gier strategicznych (m.in. Homeworld, Kompania Braci i Dawn of War).

W Space Marine wcielamy się w postać Kapitana Titusa należącego do jednego z legionów imperialnych marines. Ci wielcy, zakuci w potężne zbroje żołnierze słyną ze świetnego wyszkolenia wojennego oraz brutalności w starciach z przeciwnikami. Tym razem będą musieli stawić czoła inwazji Orków na jednej z planet Imperium, gdzie opracowywane są najnowsze technologie bojowe.

Cechą charakterystyczną Space Marine jest położenie równego nacisku na strzelaniny oraz walkę wręcz. Podczas pojedynków na odległość możemy skorzystać z całej gamy charakterystycznych dla Warhammera 40,000 broni. Wśród nich znajdują się między innymi pistolety boltowe, ciężkie boltery, granatniki oraz działka stacjonarne. W starciach bezpośrednich nieoceniony jest z kolei chainsword, czyli połączenie miecza z piłą mechaniczną. Model walki wręcz został wyważony w taki sposób, aby zapewnić zabawę każdemu kto sięgnie po grę. Nie ma tutaj skomplikowanych sekwencji, ale pojedynki nie ograniczają się jedynie do bezmyślnego wciskania jednego klawisza.
______________________________________________________________reklama____
_______________________________________________________________________


Ze względu na taktykę stosowaną przez oddziały Kosmicznych Marines, czyli ciągłe parcie do przodu, w grze nie ma systemu przylegania do osłon. Można wprawdzie chować się za elementami otoczenia, ale trzeba mieć na uwadze, że część z nich może zostać zniszczona, co wymusza na nas ciągłe pozostawanie w ruchu. Podczas misji jesteśmy wspierani przez innych Marines, którym nie możemy jednak wydawać żadnych rozkazów.

Gra zawiera rozbudowany tryb multiplayer, którego znakiem rozpoznawczym jest edytor postaci. Już na samym początku kariery w meczach wieloosobowych możemy stworzyć własnego marine dobierając szereg podstawowych cech, pancerzy itp. Osiągając kolejne poziomy zaawansowania otrzymujemy coraz lepsze uzbrojenie i ekwipunek, a po dojściu do maksymalnego 41 poziomu liczba kombinacji różnych elementów wyglądu i wyposażenia marine sięga prawie dwóch miliardów. Dostępne tryby rozgrywki sprawiają, że swoją niszę znajdą tu zarówno miłośnicy klasycznych pojedynków każdy każdego jak i trochę bardziej przemyślanych starć.

Space Marine prezentuje się bardzo dobrze od strony oprawy audiowizualnej. Wiernie odtworzone modele marines i przeciwników, utrzymane w konwencji projekty poziomów uzupełnia klimatyczna i doskonale dobrana muzyka. Odgłosy wystrzałów, przecinania ciała chainswordem i tym podobne tylko uzupełniają całość.

______________________________________________________________reklama____
_______________________________________________________________________

57 komentarzy :

  1. Jest coś wycięte?

    OdpowiedzUsuń
  2. super o22y da się dać reup linków gta IV wszystkie padły

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Win7 Ultimate x64. Jak uruchamiam to wyskakuje mi błąd jakiś ;/ HELP ;(

    Podpis problemu:
    Nazwa zdarzenia problemu: BEX
    Nazwa aplikacji: spacemarine.exe
    Wersja aplikacji: 1.0.54.0
    Sygnatura czasowa aplikacji: 4e629280
    Nazwa modułu z błędem: SteamClient.dll
    Wersja modułu z błędem: 1.0.0.1
    Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4e6127fb
    Przesunięcie wyjątku: 0002b6fb
    Kod wyjątku: c0000417
    Dane wyjątku: 00000000
    Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
    Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
    Dodatkowe informacje 1: c298
    Dodatkowe informacje 2: c29822f4623d900fab788a9f795678e0
    Dodatkowe informacje 3: 7286
    Dodatkowe informacje 4: 728651ce255dca67a33ca951d2c75347

    Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

    Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
    C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Mam Problem z uruchomieniem wszystko instaluje się ładnie piknie ale kiedy chce uruchomić to w ogóle nic nie reaguje na kliknięcia w .exe po prostu można klikać w nieskończoność i nic się nie uruchamia Mam Win 7 x64 sp1

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam super sprawa. Czy da się zmienić język, chodzi o audio na francuski?

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam Win 7 64bit gra sie nie uruchamia błąd exe chyba powiązany z steam.dll

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam win 7 64 i gra chodzi elegancko

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam XP i tez nie dziala tak jak up pisza

    OdpowiedzUsuń
  9. Problem chyba dość powszechny, mam XP a komputer spełnia wymagania ale kiedy włączam grę pojawia mi sie napis THQ i gra się wyłącza pokazując błąd przy pomocy BugSplat

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie na xp gra nie działa. nie reaguje po kliknięciu w ikonę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten up jest zje*bany i gra nie działa, szkoda czasu na pobieranie. Ta gra to nie 1, która nie działa szkoda czasu na to co robicie O22y bo robicie to źle!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, piszę bo nie otrzymałem jeszcze linków, a otrzymuję zawsze na pocztę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje że w przeciągu 2 dni uda wam sie zrobić jakiegoś Fix-a bo jak nie to mnie chuj strzeli... Win7 64bit - gra nie działa problem z uruchomieniem gra w ogóle nie reaguje

    OdpowiedzUsuń
  14. Gra jednym działa innym nie działa. Trzeba zaczekać na scenowego cracka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka zrobicie Dead Island O22y pl ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahoj, niedawno napisałem maila z prośbą o linki. Jeżeli to możliwe to chciałbym je otrzymać. Pozdrawia, szczur lądowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety mi też nie chce ruszyć na win7 64bit, klikam chwilkę win kręci i NIC :( Dajcie znać jak coś się ruszy w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmmm.a ja mam win7 x86 i nie chce się uruchomić. Pisze:
    Warhammer przestał działać.
    Poprawne uruchomienie tego programu zostało zatrzymane z powodu problemu. Zamknij program.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam xp i przy 4 misji kiedy dochodzę do nowej broni czy coś tam gra mi się zatrzymała i pisze ciągle wczytywanie

    OdpowiedzUsuń
  20. A więc tak, niektórym pomogło zainstalowanie steam, by odpalić grę. Nie mniej jednak to nadal jest loteria.
    Jednym działa elegancko, inni mają crashe, a jeszcze inni w ogóle nie mogą odpalić gry. Ogólnie gra działa, możecie poczytać komentarze na exsite:
    http://www.exsite.pl/gry_full_games/page,1,2,596284-warhammer-40000-space-marine-2011-pl-o22y.html#comment

    Nie mniej jednak tak jak mówiłem, i cały czas podkreślam. Aktualizujcie sterowniki, directx, vcredist. Nie kierujcie się tym że aktualizowaliście je tydzień temu.
    U mnie gra działała na 3 różnych komputerach na różnych konfiguracjach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie na temat ale kiedy bedzie Tropico 4 w wersji PL? Jest juz dostepne od kilku dni ale nie w internecie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam. Red Orchestra 2 szykuje się O22y od twojej strony? Bo na necie szajsowate wersje, a polska ma mieć pełny dubbing

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie ta gra też nie działała ale wystarczy ściągnąć steam, zaktualizować bez zakładania konta i gierka śmiga

    OdpowiedzUsuń
  24. Win7 64bit nie chodziło, po aktualizacji steam ruszyło !!!
    Dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  25. podobnie jak wyżej, win XP, brak reakcji na klikanie ikony .exe

    OdpowiedzUsuń
  26. Po instalacji w folderze gry macie folder "redist". Obowiazkowo instalujecie vc_redist oraz paczke z directem. Dodatkowo pobieracie program Steam, nie potrzebujecie konta, po prostu zainstalujcie. Mi pomoglo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Redist dla systemow x64:
    http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=21254

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak można pobierać O22y Twoje gry zmodyfikowane?
    Masz same najlepsze wstawki tylko brak źródeł aby pobierać. ; /
    Czekam na szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  29. O22y jest możliwość żebyś zrobić crack do multi w space marine

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko OK i jak zwykle bez żadnych problemów :)
    O22Y rządzi!!!
    Nie kumam kolesi którzy nie potrafią uruchamiać
    waszych gier,dziecko je zainstaluje-może to upośledzeni idioci z dwiema kaprawymi łapkami, nie ważne.
    Dzięki i niech wam Bozia Darzy;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Próbowałem już wszystkiego. Nadal nie działa. Po uruchomieniu działa chwilę i zaraz umiera;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi poszło, ale podczas gry tekstury migają na czarno przy tuchu kamery. można dostać oczopląsu, jakieś pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko niby dziala, odpalam piekne napisy, menu, ale jak wlaczam kampanie to przy scenie ladowania nie ma ziemii/czego kolwiek jest tylko czern :( Jak wyladuje to space marine spada i ginie. Widac space, zycie bron itp. ale caly obraz jest czernia, tylko jeden budynek jest ok, ale i tak nie moge sie ruszyc bo gine. Mam win 7 x64 pomoze ktos?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak można zdobyć twoje linki do tej gry?

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie ciągle nie działa. Najnowsze sterowniki, directx, redist + zainstalowany steam. A przy kliknięciu na aplikację tylko wywala błąd: "Program Warhammer 40,000: Space Marine (tm) przestał działać". Win 7 64

    OdpowiedzUsuń
  36. Czemu nie można stworzyć gry multi? ani prywatnej rozgrywki ani nic? można to jakoś załatwić?

    OdpowiedzUsuń
  37. Moj problem polega ba tym ze jestem w akcie 2, misja polega na tym ze powinienem spotkać towarzysza ale go niema.

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie nie działa,;/;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam śmieszną sytuację. Gra, podobnie jak u wielu innych osób, nie chciała się w ogóle włączyć. Ściągnąłem STEAM, zaktualizowałem. Zaktualizowałem również sterowniki i nic nie działało. Ściągnąłem osobnego cracka i gra w końcu poszła.

    Z początku zaciekawił mnie mały kwadrat w lewym górnym rogu, ale napalony na grę nawet na chwilę nie zacząłem zastanawiać się po jakiego h*** on tu jest. Ustawiłem rozdzielczość, detale i takie tam bzdety i odpaliłem kampanię.

    Ku mojemu zdziwieniu wszystko było w porządku. Napisy początkowe, bla bla bla.
    Pojawił się pasek życia, aktualnej broni, celownik, tylko czekać na grę. Nagle słyszę dźwięk jakiegoś potwora, okazało się, że mogę strzelać, biegać i przeładowywać. Ogółem, grałem. Z tymże miałem wrażenie, jakby moja postać była czarnej d*pie.

    Krótko mówiąc, ekran mam czarny jak noc. Ale jak wspomniałem, takie elementy jak celownik, napisy (tutoriale), aktualną broń i życie, znajdują się na ekranie. Że tak spytam, co jest do ch***ry ?

    OdpowiedzUsuń
  40. jak z stąd pobierać gdzie są linki?

    OdpowiedzUsuń
  41. A mógłbyś napisać jakiego cracka ściągnąłeś? Lub skąd? Bo mi już skończyły się pomysły

    OdpowiedzUsuń
  42. W warhammer 40 000 space marine mam nieaktywne opcje do pada wraz z opcja wlacz wylacz, pad logitech rumble 2

    OdpowiedzUsuń
  43. czemu gra nie dziala co trzeba zrobic zeby dzialala klikam na ikone z gra i nic

    OdpowiedzUsuń
  44. okej wszystko mi dziala ale mam pytanie
    czy jak pobiore gre to moge grac w sieci??

    OdpowiedzUsuń
  45. "Po instalacji w folderze gry macie folder "redist". Obowiazkowo instalujecie vc_redist oraz paczke z directem. Dodatkowo pobieracie program Steam, nie potrzebujecie konta, po prostu zainstalujcie" Mi również pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja mam zainstalowanego steama i wszystko jest ok do momentu gdy wchodzę do gry wybieram nową i ładuje się w nieskończoność czekałem godzinę i nic.
    Co to może być .

    OdpowiedzUsuń
  47. O22y to banda cwaniaczkow i zlodzieji space marine nie dziala kupilem na gieldzie na plycie (x2) niema ani sterownikow, cracka nic. Jerzeli ktos ma cos co pozwoli odpalic gre to niech pomorze a.adrian34@interia.pl ps. jeszcze tam pojade (na gielde)to wam w dupe wsadze te plytki

    OdpowiedzUsuń
  48. @UP. Rozumiem że jesteś jakiś niedorozwinięty ?
    Sam nie wiesz co piszesz.. Jaka giełda? Gdzie co i jak ?

    OdpowiedzUsuń
  49. potrzebuje kodu instalacyjnego ???

    OdpowiedzUsuń
  50. o O22y dobrze że się pojawiłeś :) myślałem już że to koniec x(

    OdpowiedzUsuń
  51. Instalator O22y jest jak najbardziej w porządku, Pobrałem na XP i chodziło jak złoto, ale problem pojawił się gdy zmieniłem system na windows 7 64 bit, za za diabły nie chce odpalić ;(

    Problem dotyczy głównie gier na steam i tak jak mówił O22y to jest loteria, jednym zadziała u innych nie.

    A jak ktoś naprawde lubie serie warhammer to niech sobie zamówi przez internet alo kupi w sklepie i problem z głowy :) Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  52. Dwa razy oczy przetarłem gdy ten komentarz czytałem, widać są jeszcze normalni ludzie w tym narodzie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam, posiadam ciekawe pytanie :) otóż czy jest możliwość grania przez sieć na tej wersji (przeróbka "o22y") czy ona działa normalnie tylko u mnie coś nie tak? Jeśli u mnie nie hula to czy to możne być wina SP1 na WIN 7??
    Serdecznie pozdrawiam
    Marcin :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam.Gra instaluje mi się bezproblemu,wszystko gra i buczy aż do pewnego momentu w drugim rozdziale(przebiegam przez opuszczane drzwi i wbiegam do ogromnej hali)gdzie gra mi się zawiesza i ratuje tylko reset.Czy jest to wina cracka czy może czego innego?

    OdpowiedzUsuń
  55. Panie i Panowie. Jest tu ktoś kto posiada hasło do instalatora?

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org