czwartek, 15 września 2011

Nowy instalator.

By nie było że się trzymam tylko jednego i nie patrzę w przyszłość.
Chciałem dziś wam zaprezentować nowe rozwiązanie mojego instalatora.

Opiera sie on na sprawdzonym, bardzo stabilnym i potężnym silniku inno setup.
Z potężną dawką modyfikacji i usprawnień.

W skrócie:
Nowoczesny wygląd.
Rotacyjne screeny.
Muzyka podczas kompilacji z możliwością jej wyłączenia lub wznowienia.

Postęp plików w czasie rzeczywistym.
Zintegrowany skrypt do rozpakowywania dodatkowych archiwów z podglądem postępu.

Prezentuje demo do pobrania:

KLIK

Instalator przeszedł testy na wielu platformach.
Działa na: WIN XP SP3, VISTA SP1, WIN7 .

Do zrobienia pozostała jeszcze funkcja rejestru. Będzie umożliwiało to wprowadzanie danych do rejestru systemu. Co pozwoli na używanie funkcji uninstal w programie.

Jeśli zobaczycie jakiekolwiek błędy proszę o komentarz .

W/W Demo pochodzi z gry Hard Reset.
Aczkolwiek po instalacji w grę, grać nie można.  Użyte tylko zostało kilka plików, gry nie można uruchomić.

 Czekam na opinie.

O22y

36 komentarzy :

  1. niezłe :)
    trochę grafiki nie bardzo w pewnych miejscach ale ogółem super :)
    a tak z ciekawości w czym to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafiki są wtrynione tak wiesz, bez przycięcia bez edycji.
    Jest to na silniku inno setup :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezle tylko jak to zrobić próbowałem w tym ISSkin ale nie potrafiłem ogarnąć tego programu, dałbyś rade napisać jak to zrobić?, to może bym ci czasem podsylał grafiki z instalatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O22y będzie polska wersja Red Orchestry 2?

    OdpowiedzUsuń
  5. A może tak zrobisz repack Duke Nuke Forever w wersji PL bo dzisiaj wyszło spolszczenie od Iron Squad:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie czy będzie red orchestra 2 PL ??????

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie czekamy na Red Orchestry 2 z kinowymi napisami :D o22y zrób proszę

    OdpowiedzUsuń
  8. F1 2011 naprawdę się przydadzą napisy PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę zrobić Pl z tego co już jest ale z tego co się dowiedziałem sporo kwestii jest nie do tłumaczonych. A polski wydawca gry nie przewidział polskiej wersji językowej.

    OdpowiedzUsuń
  10. A dasz wstawić Red Orchestra 2 PL Dubbing

    OdpowiedzUsuń
  11. O22y wiesz może kiedy Global_Ops_Commando_Libya będzie przynajmniej w angielskiej wersji? to polska gra, wyszła wczoraj, no ale są dopiero wstawki GERMAN GENESIS

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok, kupiłem red orchestre i odpaliłem ją na cracku od skidrow z update1. Będzie w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  13. aha to spoko :D w wersji repack? żeby nie ściągać zbędnych gigabajtów?

    OdpowiedzUsuń
  14. mam jeszcze pytanie - czy nie dałbyś rady zrobić wersji Max Payne (Antologia)? obraz oryginalny mam tej gry (Kolekcja Klasyki), dwójka niby ładnie chodzi, ale w jedynce po kilkukrotnym sejwowaniu postać się zacina (stoi w miejscu cały czas i nic się nie da zrobić) i przez to trzeba wychodzić z gry i włączać ją od nowa; i tak co 15 minut :/ pzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. z red orchestry 2 byłoby też dobrze gdybyś samo spolszczenie wyciął i udostępnił

    OdpowiedzUsuń
  16. O22Y masz jakas strone ze skryptami do Inno Setup?

    OdpowiedzUsuń
  17. samo spolszczenie miało by około... już mówię.. około 2 GB. Wiec nie wiem czy jest sens.

    OdpowiedzUsuń
  18. Możesz wstawić Pełną Polską Wersję i odzielne spolszczenie bo po co pobierać od nowa,ale jak tam sobie wolisz o22y dobre i to że ty jako jedyny wstawisz ojczystą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja myślę, że mógłbyś wstawić spolszczenie, bo pewnie dużo już ściągnęło wersję SKIDROW, ale zawsze by tam kto to spolszczenie ściągnął skoro jest z dubbingiem i mimo iż byłoby to 2 GB. Teraz chyba wszyscy mają w miarę przyzwoite łącza. Poza tym nabili by Ci pobrań.

    OdpowiedzUsuń
  20. Już dawno nie chodzi mi o pobrania. Bo i tak wielkiej kasy z tego nie ma, najważniejsze by się chociaż gra zwróciła, nawet nie wspomnę tu o uprzejmości kasujących linki.

    OdpowiedzUsuń
  21. o22y kiedy wstawisz Red Orchestra 2 PL ?????

    OdpowiedzUsuń
  22. O22y to jak bo chciałbym się nauczyć taki instalator tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do Red Orchestry 2 to właśnie wyszedł update 2 i 3 od SKIDROW

    OdpowiedzUsuń
  24. O22y i co z tą twoją wersją? ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. o22y kiedy wystawisz Red Orchestrę miałeś dać już wcześniej,a wstawki dalej nie ma

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również czekam na Red Orchestra;) Szkoda mi ściągać tych po ang szczególnie że jest Polski dubbing, a że nie gram online to też szkoda mi takich gier kupować.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja czekam na nba NBA 2K12

    OdpowiedzUsuń
  28. ojj o22y coś się nie wywiązuje :P

    OdpowiedzUsuń
  29. czesc. mozna Cie wspomoc jakos finansowo? robisz tyle dobrej roboty, z ktorej korzystam ciagle, a mimo wszystko chcialem sie jakos odwdzieczyc. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. O22y pobrałem twoją wstawkę Splinter Cell - Conviction, rzecz w tym że mój monitor ma maksymalną rozdzielczość 1366x768 i po uruchomieniu brak obrazu i napis przekroczenie zakresu. Co mam zmienić w pliku Conviction.ini żeby był obraz? Na przyszłość weź nie zmieniaj rozdzielczości na największą bo nie każdy ma super monitor.

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie wstawka miała być dawno temu...a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę że na exsite coś wczoraj się udzielał czyli go nie wsadzili;)

    Ratuj Polską scenę! Nie ma ani Men of War Vietnam PL, ani Red Orchestra 2 PL, Drakensang: Phileasson's Secret PL ani nawet tego nowego gra o tron pl... Jak nie Ty to sami remote są którzy sami od siebie nic nie wrzucą.

    OdpowiedzUsuń
  33. coś O22y nie wydaje w Paź gier:P

    OdpowiedzUsuń
  34. mógłbyś udostępnić przykładowy skrypt do twoich nowych instalacji (chodzi mi najbardziej o początkowe autorun i tło podczas instalacji)

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org