poniedziałek, 19 listopada 2012

Assassin’s Creed III PL Repack by O22y

Assassin’s Creed III to piąta odsłona kultowego cyklu firmy Ubisoft. Gra nosi numer trzy, ponieważ stanowi trzeci rozdział zakrojonej na szeroką skalę opowieści i jej głównym bohaterem jest trzeci z przodków Desmonda Milesa.

Tym razem wcielamy się w Metysa imieniem Connor, a akcja toczy się w Ameryce Północnej w latach 1753-1783. Chłopak jest owocem miłości Indianki i Brytyjczyka. Właściwa fabuła zaczyna się od konfliktu między Indianami a kolonistami, w wyniku którego wioska Connora zostanie zniszczona, a on sam poprzysięga poświęcić swoje życie zwalczaniu tyranii i poszukiwaniu sprawiedliwości. W scenariusz wplątane zostały takie wydarzenia jak m.in. oblężenie Bostonu przez małą armię George'a Washingtona, wielki pożar Nowego Jorku czy nocny rajd Paula Revere'a.




Akcja przeniesiona została w nowy okres historyczny, ale podstawowe mechanizmy zabawy nie uległy drastycznym zmianom. Ponownie otrzymujemy możliwość swobodnej eksploracji dużych miejskich terenów, a nacisk tradycyjnie położono na sekwencje zabójstw oraz wykorzystywanie akrobacji do poruszania się po lokacjach. Nie oznacza to jednak, że autorzy nie wprowadzili żadnych nowości. W porównaniu z poprzednimi odsłonami dużo więcej czasu spędzimy na ziemi, zachowując się niczym rasowy, ukrywający się w terenie drapieżca. Nowy asasyn jest dużo bardziej ofensywny niż jego poprzednicy, a w starciach poza klasycznym ukrytym ostrzem korzysta także m.in. z tomahawka. Współgrają z tym liczne ulepszenia systemu walki. Możemy teraz wyprowadzać m.in. dwie kontry naraz, a gra sama namierza kolejnych oponentów, dzięki czemu zniknęła konieczność manualnego oznaczania celu.

Autorzy znacznie rozszerzyli rolę obszarów pomiędzy miastami. Connor wśród dzikiej przyrody czuje się jak w domu - wspina na skały i drzewa, skacze między gałęziami i sprawnie porusza się w trudnym terenie. Dzięki tej zwierzęcej zwinności wyraźnie przewyższa zdolnościami wszystkich wrogów, z jakimi przyjdzie mu się mierzyć w okolicznościach przyrody. Szeregowy żołnierz brytyjskiej armii zawsze znajdzie się na straconej pozycji w lesie. Na otwartych terenach możemy też polować na zwierzynę, co zapewni nam skóry i futra na wymianę, będące częścią zmienionego systemu ekonomicznego gry. Ważnym dodatkiem do rozgrywki są widowiskowe bitwy morskie, podczas których bezpośrednio dowodzimy statkiem. W tych scenach zatapiamy lub przejmujemy inne jednostki.

W porównaniu z poprzednimi odsłonami, Assassin’s Creed III oferuje znacznie ulepszony silnik graficzny, który zapewnia szczegółowe modele postaci, ostrzejsze tekstury i całą masę atrakcyjnych efektów. Sporą atrakcją są zmieniające się pory roku (i np. śnieżne zaspy mają utrudniać poruszanie się, co wpłynie na taktykę walki), a na ekranie może być jednocześnie wyświetlanych nawet 1000 postaci.

Gra zawiera też kilka nowych trybów multiplayer, opierających się na dobrze znanej mechanice (ukrywaniu się przed innymi graczami). W jednym z nich drużyny walczą o kontrolę nad wskazanymi punktami na mapie.



Dane techniczne i wymagania: 

Core 2 Duo 2.66 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 17 GB HDD, Windows Vista(SP2)/7(SP1)/8

1. Wypakuj.
2. Zamontuj lub wypal.
3. Instaluj gre.
4. Zainstaluj Uplay z folderu REdist w folderze gry
5. Podmien pliki z folderu Crack! z tym z folderu uplay
Domyslnie: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher
6. Stworz konto. Nie loguj sie swoim prawdzimym, z grami bo poleci.
7. Odpal i graj!! Spytany o klucz cisnij OK!
8. Chwal sie jaki to zajebisty jestes ze masz te gre.



Nic nie rippowane. Usuniety multiplayer . Silna Kompresja.
Jak wyjdzie jakis normalny crack zrobię wersje 2 x dvd5.
Ten relek był bardziej dla testow niz dla osiagow. No le z 15GB zrobilem 5.
5.35 GB 
Milej zabawy.





Screens:

http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=11242

48 komentarzy :

  1. jak pobierac od O22y ?? prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  2. dołączam się do pytania...

    OdpowiedzUsuń
  3. kolego daj znać w jaki sposób mogę to ściągnąć...

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest Rip skoro jest usunięty multiplayer a nie repack

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ściągnąć?;/

    OdpowiedzUsuń
  6. spytany o klucz wciskam "ok" i wyskakuje błąd :/

    OdpowiedzUsuń
  7. to ponawiasz kroki od skopiowania uplay.

    Musi zadziałać.

    OdpowiedzUsuń
  8. pyta o key daje ok wszystko gra pojawia sie opcja graj ale kiedy na nia naciskam pisze ze jest problem ze gra nie zostala zainstalowana poprawnie itd wiec dupa nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  9. Działa wszystko dobrze, nie umiecie tego zrobić po prostu, o22y szefie powiedź mi tylko czy twoja wersja ma już wgranego automatycznie patch 1.01 ??

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też miałem, że jak skopiowałem wszystko według opisu i prosił o klucz to nie szło, więc skopiowałem ponownie cracka i teraz chodzi bez problemu ;) Tylko o tego patcha pytam :) czy już wgrany razem jest :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ktoś z was tak miał albo ma,że po kliknięciu GRAJ w UPlay wyskakuje komunikat:Nie można uruchomić gry.Sprawdź czy gra zaostała poprawnie zainstalowana.Nie wiem o co biega.Podmieniam pliki i ciągle to samo.

    OdpowiedzUsuń
  12. czytaj komenty...ja tak mialem mam i prawdopodobnie bede mial bo nikt nie jest skory do pomocy albo poprostu nie wie jak to naprawic

    OdpowiedzUsuń
  13. ged jak do kurwy nedzy mozna nie umiec tego zrobic czytaj ze zrozumieniem key nie jest problemem, problem wystepuje pozniej

    OdpowiedzUsuń
  14. ziom jak to odpalic ZROB PORADNIK NA YouTube..

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie można uruchomić gry.Sprawdź czy gra zaostała poprawnie zainstalowana. Pomoże ktoś ??

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mozna uruchomic.....pora na skidrow:D

    OdpowiedzUsuń
  17. za pierwszym razem wywaliło błąd klucza, ale po ponownej zamianie crack-a wszystko działa. Dzięki wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę mi powiedzieć, jak mam grę odpalić skoro niewykrywa mi cały czas internetu a chciałem pograć ?

    OdpowiedzUsuń
  19. szybko banują konta w uplay ale wyszedł już FIX-PROPER V1.01 i dzięki niemu nie uruchamia się już uplay i śmiga

    OdpowiedzUsuń
  20. Skąd go pobrałeś ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Co zrobic gdy przy odpaleniu gry wyskoczy ze uruchomienie niemozliwe sprawdz czy gra zostala poprawnie zainstalowana?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile to się dekompresuje? Czekam 20 minut i nadal - 0%.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie dziala caly czas komunikat zle zainstalowana gra

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety gra buget :(, w momencie 17% przejścia kiedy gram Connorem i w domie Downporta (chyba tak sie nazywa) pokazuje mi rejestr do handlu, po wejściu i kupieniu drewna jak idzie pokazany przez grę turtorial, nie mogę w ogóle zmienić zakładki na wysłanie handlu ani nic innego gra nie reaguje na żadne opcje klikania myszą i klawiatury. Tak samo nie mogę wejść z całego rejestru, czyli jest stuck i dalej sobie nie pogram :/. to samo sie dzieje nawet po rozegraniu gry od początku.

    OdpowiedzUsuń
  25. czyli co, niby crack kijowy ? bo sobie teraz inna wersje gry ściągam, a dokładnie: Assassin’s Creed 3 Deluxe Edition-FULL+CRACK V1.01 wersja scenowa 4 misje dodatkowe, tyle że ma to 17GB :P

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie instalka trwa 15 min, wszystko dziala. zeby uruchomic trzeba podmienic plik uplay.exe z cracka potem 'zarejestrowac' gre, pytany o klucz nic nie wpisujesz klikając ok. potem zeby grac klikasz play w oknie uplay :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak się z tego Pobiera powie ktoś ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wysłać mail'a do o22y, wtedy ci wyśle źródło.

      Usuń
  28. Witam, jak zainstalować na tym repacku patch 1.01 ??? auto patcher nie dziala, ściągnałem patch 1.01 w pliku ale tez wywala komunikat że "nie mozna ustalić numeru wersji". Jeśli ktoś wie co trzeba zrobić żeby zainstalować update 1.01 to myślę że wszystkim się ta informacja przyda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam Lepszego Kraka z Spolszczeniem.
    Nie trzeba już logować się do Uplay.

    INSTRUKCJA DLA ZIELONYCH

    --Pobrać i wypakować "Assassins.Creed.3.Crack.Spolszcenie.Only-AveCry.rar"

    --Skopiować i zamienić wszystko z folderu "Crack" do głównego folder z grą.

    --Przed Uruchomieniem gry należy uruchomić "32bit" bądz "64bit" to zależy od systemu operacyjnego.
    (System można sprawdzić w: Mój Komputer\Właściwości)

    --Uruchomić "AC3SP" i cieszyć się grą.

    LINK DO CRACKA

    http://chomikuj.pl/AveCry/R*c3*b3*c5*bcne/assassin*27s+creed+iii+crack+i+spolszczenie/Assassins.Creed.3.Crack.Spolszcenie.Only-AveCry,2139656195.rar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje ten Crack do tej wersji ??

      Usuń
    2. Nowy crack od THETA lub SKIDROW pasuje do tej wersji (testowalem obydwa). Wie ktoś co z tym patchem 1.01 ???

      Usuń
  30. Siemka. Mam problem z uruchomieniem AC III. Postępuję dokładnie tak samo jak w instrukcji lecz pojawia się problem, kiedy próbuję uruchomić grę pojawia się taki oto komunikat "AC3SP.exe nie można znaleźć składnika
    uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się ponieważ nie znaleziono d3d11.dll.ponowne zinstalowanie aplikacji może na prawić ten problem. Mój system to Windows Vista, DirectX 11. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się dojść do tego już samemu, owszem problem zniknął lecz gra wciąż się nie uruchamia teraz pokazuje się komunikat " AC3SP przestał działać" i żadnych innych objawów. Zaktualizowałem sterowniki karty graficznej jak i Microsoft visual C++. Przeczesałem google w poszukiwaniu rozwiązania i propozycje rozwiązania problemu które znalazłem mają się nijak do tego co dzieje się u mnie. Gdyby ktoś miał jakieś pomysły było by miło gdyby się nimi podzielił :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Problem rozwiązany, aż głupio pisać ponieważ to było banalnie proste do zrobienia. Dla tych z podobnym problemem:
      -Aktualizacja DirectX
      -reinstalacja gry i uplay
      -wklejenie cracka od SKIDROW lub THETA
      Autorowi gratuluję wstawki :)

      Usuń
  31. Witajcie,mam problem.Instaluję grę a tu nagle wyskakuje mi błąd ISDone.dll.Pomóżcie mi bo chciałbym sobie pograć w najnowszego assasyna,a na razie nie mam możliwości:(

    OdpowiedzUsuń
  32. mam ten sam problem co sebaa co zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam problem, gra się włącza, ale po chwili jest coś takiego:
    Podpis problemu:
    Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
    Nazwa aplikacji: AC3SP.exe
    Wersja aplikacji: 0.0.0.0
    Sygnatura czasowa aplikacji: 507f26a5
    Nazwa modułu z błędem: ntdll.dll
    Wersja modułu z błędem: 6.1.7601.17514
    Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4ce7b96e
    Kod wyjątku: c0000005
    Przesunięcie wyjątku: 000532ce
    Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
    Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
    Dodatkowe informacje 1: 0a9e
    Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
    Dodatkowe informacje 3: 0a9e
    Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

    Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

    Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
    C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

    Co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  34. Wczoraj wyszła jakaś aktualka uplay i dzis juz crack nie dziala wiec lipa przynajmiej u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej wszyscy tak mają. Ja niestety też tak mam i czekam na jakieś rozwiązanie.

      Usuń
  35. Czekamy na nowego cracka, albo coś w tym rodzaju :)
    Nie próbujcie wsadzać nowych cracków (THETA itp.), ponieważ savy Wam nie zadziałają i będziecie musieli przechodzić grę od nowa :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, mam problem, gdy instaluje Assassin’s Creed III PL Repack by O22y to mi wyskakuje błąd ( http://fotoo.pl/show.php?img=591135_blad.jpg.html ) taki jak na zdjęciu. Próbowałem już wgrywać pliki .dll i zmieniałem zgodność systemu przy otwieraniu. Mam Windows 8 32 bity. Proszę o szybką pomoc.

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org