sobota, 25 lutego 2012

Blitzkrieg: Antologia POLiSH O22y

pecjalne, kolekcjonerskie wydanie gier z serii Blitzkrieg. W jego skład wchodzi pierwsza część gry – Blitzkrieg, dodatki do niej: Blitzkrieg: Pomruk Zagłady i Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu, oraz nie publikowany wcześniej zestaw misji Blitzkrieg: Żelazna Dywizja


Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi (między innymi niemiecka kampania w Polsce, Rosji i Tunezji; alianckie walki w Norwegii, Francji i we Włoszech oraz rosyjskie zmagania na Ukrainie i we Finlandii). Gra posiada dopracowaną grafikę (trójwymiarowe jednostki), a rozgrywka przypomina tą znaną z serii Sudden Strike, tzn. w każdej misji dostajemy szereg jednostek i musimy tak je wykorzystać, by wykonać powierzone przez dowództwo zadanie.
Trzy kampanie z łącznie 21 ekscytującymi misjami.
Ponad 150 typów pojazdów i innych maszyn bojowych.
Ponad 40 rodzajów piechoty.
Ponad 250 typów budynków i instalacji naziemnych.
Możliwość gry w trybie single i multiplayer.
Każdy element na mapie może zostać uszkodzony lub zniszczony, począwszy od samych oddziałów wojskowych, a skończywszy na zabudowaniach cywilnych.
Możliwość gry wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
Zaimplementowany generator map.
Możliwość przejęcia i wykorzystania sprzętu porzuconego przez wroga.
Możliwość budowania mostów polowych, kopania okopów, minowania i rozminowywania określonych terenów, wezwania wsparcia lotniczego, itp.

Horyzont w Ogniu to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software. W przeciwieństwie do innych tego typu wydawnictw, produkt ten nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i z powodzeniem działa bez niego.

Horyzont w Ogniu oferuje kampanię z osiemnastoma dużymi misjami, skupioną wokół postaci słynnego feldmarszałka Wehrmachtu, Erwina Rommela. Gracz ma okazję walczyć w Ardenach, Trypolisie, El Alamein, Sycylii, no i oczywiście Normandii. Oprócz tego, w dodatku zaimplementowano 8 luźnych scenariuszy, z nową stroną konfliktu – Japonią. Rozszerzenie udostępniło także około 50 nowych jednostek, wśród których zobaczymy m.in. myśliwce Zero, bombowce Blenheim, wyspecjalizowane czołgi niemieckie, żołnierzy amerykańskiej piechoty morskiej i Afrika Korps. Poprawie uległa sztuczna inteligencja komputerowego przeciwnika. Wróg szuka słabych punktów w Twoich szeregach, niszczy pola minowe, a także sprytniej operuje siłami powietrznymi.

Pomruk Zagłady to drugie, oficjalne rozszerzenie popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS) z akcją osadzoną podczas II Wojny Światowej, pt. Blitzkrieg, której rynkowy debiut miał miejsce w połowie 2003 roku. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, omawiany dodatek nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i sprzedawany jest jako w pełni samodzielny produkt.

Podobnie jak pierwszy add-on, Pomruk Zagłady udostępnia graczom do przejścia kampanię, składającą się z 18 rozbudowanych scenariuszy. Kolejne zadania związane są z osobą osławionego generała 3. Armii Amerykańskiej, George'a S. Pattona. Działania militarne obejmą Afrykę Północną, Sycylię (Operacja Husky, czyli otwarcie frontu południowego w Europie w 1943 roku), lądowanie Aliantów w Normandii (zmagania na plaży Omaha) oraz pancerną kontrofensywę niemiecką w Ardenach. Ponadto, dodatek oferuje 8 luźnych scenariuszy dedykowanych pojedynczemu graczowi oraz kilkanaście nowych rodzajów jednostek, jakie możemy skutecznie wykorzystać podczas starcia.

Blitzkrieg: Antologia zawiera również niepublikowany wczesniej zestaw misji Blitzkrieg: Żelazna Dywizja. Kampania ta rozgrywa się w roku 1944 na Węgrzech. Dodatek ten wprowadził do rozgrywki również dodatkowe typy pojazdów i czołgów, jakie pod koniec II Wojny Światowej znalazły się na uzbrojeniu obu stron.

Twórcy rozszerzenia nie zapomnieli także o standardowych usprawnieniach engine'u (usunięcie najbardziej uciążliwych błędów programistycznych; zastąpienie części animacji nowymi) oraz poprawie algorytmów odpowiadających za sztuczną inteligencję komputerowego przeciwnika (gracze muszą uważać na niespodziewane ataki oraz próby zastawienia zmyślnych pułapek na podległe oddziały, etc.).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


FreePeer.org