środa, 20 kwietnia 2011

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution PL DVD5 REPACK by O22y!!


Drugi dodatek do produkcji studia Relic, bardzo popularnej wśród fanów gatunku RTS, w którym ponownie trafiamy do mrocznego świata Warhammer 40,000.

Warhammer 40,000: Dawn of War II – Retribution to drugie, samodzielne rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego Warhammer 40,000: Dawn of War II. Dodatek został opracowany przez studio Relic Entertainment.

Akcję Retribution osadzono dziesięć lat po wydarzeniach mających miejsce w Dawn of War II: Chaos Rising. Pokonanie Czarnego Legionu i demona Ulkaira nie doprowadziło do końca walk. Sektor Aurelia wciąż jest regularnie atakowany przez Tyranidów, łupiony przez Orków oraz niszczony wewnętrznym konfliktem w szeregach Blood Ravens. W to wszystko mieszają się również Eldarzy, kierowani w tę część galaktyki przez plotki o zaginionym przed wiekami światostatku. Sytuację miało uspokoić przybycie licznych oddziałów Gwardii Imperialnej, jednak ich postępy okazały nikłe, a sukcesy rzadkie. W końcu Imperium straciło cierpliwość i rozpoczęło przygotowania do Exterminatusu, rozwiązania ostatecznego, wypalającego całe życie na wszystkich planetach Aurelii. Rozpoczyna się wyścig z czasem. Jedynym, co może przekonać Inkwizycję, by porzuciła plany masowej eksterminacji, jest powstrzymanie splugawionego Chaosem Wielkiego Mistrza Kyras.
______________________________________________________________reklama____
_______________________________________________________________________



Gracz poznaje kolejne wątki fabularne z kilku perspektyw, gdyż nowe kampanie single player dopuszczają możliwość przejęcia kontroli nad przedstawicielami wszystkich ras, które pojawiły się do tej pory w grze (Space Marines, Chaos Space Marines, Tyranidzi, Eldarowie, Orkowie) – włącznie z zupełnie nową, Imperial Guard. Każda z tych nacji ma swoje charakterystyczne cechy i różne style prowadzenia rozgrywki. Wojownicy Orków to wielkie, brutalne, zielone stwory. Lubują się w walce w zwarciu, niemniej nie stronią również od miotaczy ognia i eksperymentalnych typów uzbrojenia. Z kolei Tyranidzi bardziej przypominają bezlitosne i śmiertelnie groźne zwierzęta niż myślące formy życia. Atakują w olbrzymich grupach, najczęściej przechodzą od razu do walki wręcz. Zostali stworzeni na wzór kolonii robaków - jako istoty nie posiadające własnej świadomości, zrobią wszystko by zrealizować określony cel. Natomiast nacja Eldarów jest wysoce rozwinięta kulturowo i technologicznie. Choć dysponuje wieloma typami broni białej, w szeregach tej armii spotkamy także mnóstwo jednostek przystosowanych do walki na dystans.

Retribution cechuje się kilkoma zmianami w mechanice rozgrywki. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon cyklu, tutaj możemy zbierać surowce i przeznaczać je na szkolenie jednostek pomocniczych bezpośrednio na polu bitwy. O ile pozwalają na to założenia danej misji, możliwe jest również konstruowanie pojazdów, które swoim ogniem wspierają oddziały w walce. Retribution wprowadza również nowe zdolności przeznaczone dla bohaterów, w tym potężne ataki obszarowe. Dzięki opcji szkolenia wojsk twórcy mogli także wprowadzić bonusy do zadawanych obrażeń, dostępne tylko dla wyjątkowo licznych grup wojaków.

Dawn of War II: Retribution to jednak nie tylko nowości w kontekście rozgrywki single player. Rozszerzenie wprowadza nowe elementy także do trybu wieloosobowego. Znalazły się wśród nich zarówno niedostępne wcześniej jednostki, jak i mapy.

______________________________________________________________reklama____
_______________________________________________________________________

10 komentarzy :

  1. O kurde na to czekałem wielkie dzięki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo... Dziękuję;) Szczerze mówiąc myślałem że nawet nie przeczytasz tego co napisałem, a jednek...

    Dziękuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze takie pytanie czy przed świetami będą linki czy po świętach już?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się to ściąga, mam rubin, a i tak otwiera mi się stronka tego programu...

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to pobrać ??

    OdpowiedzUsuń
  6. O22y To najbardzije niezawodna, najcenniejsza grupa jakiej up'y potrzebują :) !!! Normalnie Kocham Was !!! Każdą Gre Którą Ściągnełem Od Was Zawsze Działa I Nigdy Sie Nie Zawiodłem !!!! Od Was Mam DarkSiders / Supermecomander II / Warcraft III i wiele innych super gier / Warhammer z wszytkimi dodatkami a teraz dzieki wam gram w ta spalanila gre Warhammer II Retribution :) Jestescie niesamowici :) Jestem waszym wiernym fanem Tylko brakuje mi Starcrafta II ale kazda wersja ma wirusa ktory cos mi robi z kompem ;/ Od was oczywiscie nie pobieralme starcrafta II bo nie wime gdzie moge u was znalesc :) Ale Za To Ze Dzieki Wam Moge Grac W Gry ktorych u nikogo indziej bym nie znalazl Jestem Do Waszej Dyspozycji :) Banner ? reklama hostingowa ? internetowa top listy ? moge cos dla was w tej sprawqie pomoc tak jak wy pomogliscie mi jestem strasznie wdzieczny. AAaaa Fable III i fable Tez gralme dzieki wam i dzieki wam poznalem tą gre i to moja najleprza gra jak keidykolwiek gralem III troche krutka ale byla super :) jak Cos to moj nr gg napiszcie do mnie 35675728. Podejzewam... nie ... ja to wiem :) Że jak wyjdzie diablo III na ktore czekam z niecierpliwoscia pobiore od was i wiem ze sie nei zawiode :) !!!! 3majta sie chlopaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sory za błedy, ale emocje mnie poniosły xD

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to pobrać

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czemu ale instalka tego p2p jest zawirusowana dało by się wstawić na jakimś serwerze lub na torentach

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie jest hasło do instalacji tej gry ?

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org