piątek, 18 marca 2011

Assassin’s Creed: Brotherhood PL Rip by O22y!


Assassin’s Creed: Brotherhood jest trzecią odsłoną bestsellerowego cyklu. Firma Ubisoft przenosi nas za jego sprawą w dawne epoki, prezentując wydarzenia z perspektywy cichych i niebezpiecznych zabójców. W AC: Brotherhood powracamy do XVI-wiecznych wspomnień Desmonda Milesa, aby dokończyć historię przedstawioną w drugiej odsłonie serii.

Assassin’s Creed: Brotherhood (czyli Bractwo) to bezpośrednia kontynuacja przygód Ezio Auditore de Firenze. Fabuła została tym razem osadzona niemal w całości w Rzymie – Wiecznym Mieście, znanym z intryg, układów i rywalizujących rodów, a zarazem głównej siedziby Templariuszy.
______________________________________________________________reklama____
_______________________________________________________________________


W produkcji studia Ubisoft Montreal gracz przejmuje kontrolę nie tylko nad Ezio, ale również nad zakonem zabójców, wspierającym go w walce z Templariuszami. Kontrola nad organizacją obejmuje szeroki zakres zajęć. Począwszy od rekrutacji i trenowania młodych asasynów, poprzez wzywanie ich na pomoc podczas misji. Podwładnych można również wysyłać na kontrakty – w ten sposób zyskujemy dodatkowe fundusze, które można wydać na ulepszenia, nowe bronie i przedmioty.

Gracz realizuje całość zadań w obrębie tętniącego życiem Rzymu, który znajduje się pod rządami złego rodu Borgia. Aby wyzwolić poszczególne dzielnice spod panowania tyrana trzeba wyeliminować wieże sprawujące nad nimi kontrolę. Pozyskiwanie poparcia mieszkańców doprowadza do odblokowywania dodatkowych frakcji, a co za tym idzie – kolejnych misji. W czasie wykonywania zadań spotykamy znane postacie historyczne, jak Leonardo da Vinci, Niccolo Machiavelliego, czy Caterinę Sforzę.

______________________________________________________________reklama____
_______________________________________________________________________

19 komentarzy :

  1. Mam nadzieje, że bedzie wszystko dzialac w tym RIPie, nie to co TestDrive Unlimited 2

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie po zrobieniu wszystkiego co trzeba wyskakuje taki komunikat:Nie można odnalezć aplikacji startowej Ubisoft.Proszę przeinstalowac grę Assasin's Creed Brotherhood. Ubisoft Game Lancher:Kod błędu 1. zrobiłem nawet reinstalkę ale nic nie dało.Także proszę o jak najszybszą odpowiedz i pomoc;).

    OdpowiedzUsuń
  3. zainstaluj ubisoft launchera

    OdpowiedzUsuń
  4. Mógłbyś wstawić assassyna 2? na necie większość wersji nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosiłbym o patch 1.01 działający z twoją wersją. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zainstalowaniu ubisoft lauchera nadal występuję błąd co zrobić ??!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam taki problem co mam robic

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak stąd pobrać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutaj można tylko pobierać P2P?

    OdpowiedzUsuń
  10. czy u was też się gra tnie cały czas??
    u mnie nie zależnie czy ustawie na minimalne czy maksymalne gra sie przecina i nie da sie grac..;/;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostanie udostepniony dzialajacy patch do tej wersji ?

    OdpowiedzUsuń
  12. niewiem czy ściągać... działa to u was?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle O22y wystawia gówno i potem siedzi cihoo !!

    OdpowiedzUsuń
  14. wybacz ze moje oczy nie są skierowane całą dobę w monitor by śledzić wasze denne problemy, na które odpowiedź bez problemu można znaleźć w google...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już do tego doszedłem ale skoro dajesz wstawke to powinna ona działać co nie .?

    OdpowiedzUsuń
  16. to jak rozwiązałeś problem to napisz nam jak bo ja mam ten sam problem

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam ten problem z uruchomieniem, więc jesli komuś się udało wyjść z tej opresji niech się podzieli swoją wiedzą

    OdpowiedzUsuń
  18. To podzieli się ktoś tą wiedzą?

    OdpowiedzUsuń
  19. A u mnie jest błąd na starcie No Product id specified a potem że nie mam łącza internetowego

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org