piątek, 11 lutego 2011

Test Drive unlimited 2 PL RiP O22y

Nie będę opisywał nic o grze bo macie to nizej . Nie mniej jednak napisze co nieco o tym rippie. Wywalone pliki z multi, bo i tak w sieci nie pogracie. Audio i video nie tknięte. Czym się różni mój ripp od innych ? Że nie trzeba go instalować w c program files bo rejestr nie będzie działał. To zmartwienie było moje aby zrobić tak aby działało z każdej pozycji na waszych kompach :-)
______________________________________________________________reklama____
_______________________________________________________________________

57 komentarzy :

  1. daj samo spolszczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to pobrać ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Spolszczenie było by rozmiaru Rippa, wiec jaki to jest sens?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy bedzie ripp dostepny ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jest to samo, nie możecie usiedzieć 2- 3 dni do polskiej premiery a później jest lament..

    Mówiłem, spolszczenia nie będzie bo było by rozmiarów Ripa

    OdpowiedzUsuń
  6. a można by było się dowiedzieć w jaki sposób można pobrać tę grę? z góry dziękuję za odp ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. paweł co ty ślepy jesteś czy czytać nie umiesz? TO JEST RIP

    OdpowiedzUsuń
  8. @UP, FACEPALM!

    OdpowiedzUsuń
  9. EJ CO SIĘ dzieje gdy jestem na lotnisku to mi wywala z gry i wali jakiś błąd mozesz to rozwiązać?

    OdpowiedzUsuń
  10. on ma najlepsze gry zawsze działają ::Dd

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie wszystkie gry działaja. Dużo gier pobrałem od o22y ze wszystkich jestem zadowolony ale niestety w tym RIPie wywala na lotnisku jak sie leci na hawaje (wszyscy maja ten problem co pobrali tego RIPa). Rozumiem, że nie macie czasu na testowanie całej gry i sprawdzanie czy crashuje, ale to taka uwaga co do tego RIPa. Sciagam full wersje i mam nadzieje, że nie bedzie wywalalo. Narazie gram na Skidrow i wszystko dziala. Pozdrawiam Cyga

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydało by się to spolszczenie napewno nie zajmowało by tyle co rip bo w ripie jest gra i dźwięk czyli sam dźwięk dało by rade zrobić pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam FULL WERSJE od o22y i także wywala na lotnisku :(

    OdpowiedzUsuń
  14. zmiencie cracka na tego od reloaded i bedzie dzialac

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. przydał by się jakiś patch który naprawia ten błąd z lotniskiem,chyba że zmiana cracka wystarcza...

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwierdzam że wywala na lotnisku.

    OdpowiedzUsuń
  18. To samo u mnie da się to jakoś naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  19. O22y pomozesz co do lotniska?

    OdpowiedzUsuń
  20. W jaki sposób mam to pobrać?

    OdpowiedzUsuń
  21. 022y, pomóżcie jak naprawić to lotnisko... :/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie pobierajcie,brak pomocy ze strony o22y w spawie naprawienia problemu z lotniskiem

    OdpowiedzUsuń
  23. halooo o22y wiesz jak naprawic problem z tym lotniskiem ?? grac sie nie da bo wywala gdy leci sie na Hawaje. pomocyy

    OdpowiedzUsuń
  24. nom zrąbana ta wersja Full i Rip od o22y, ale i tak szacun za to co robi, w polskim piractwie ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. zero wsparcia od autora

    OdpowiedzUsuń
  26. Nom ;/ a mógłby zajrzeć ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Daniel pisze..." zmiencie cracka na tego od reloaded i bedzie dzialac"

    czytajcie...

    OdpowiedzUsuń
  28. JAK ZABLOKOWAĆ TEN UPLAUNCHER? MOŻE MI KTOŚ DOKŁADNIE NAPISAĆ?

    OdpowiedzUsuń
  29. zmiana cracka nic nie daje...

    OdpowiedzUsuń
  30. weżcie coś sensownego powiedzcie o22y w tej sprawie bo to do szału doprowadza jak możecie to naprawcie jakimś patchem ten problem

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawił może ktoś problem z tym lotniskiem ?:D

    OdpowiedzUsuń
  32. dokladnie, zmiana cracka nic nie daje, probowalem juz wszystkich i grac sie nie da, nadal wywala na lotnisku...

    OdpowiedzUsuń
  33. ale qrwa żal!! niedośc że jak wklejam cracka to i tak mi sie patch pobiera! i jeśli to prawda z tym lotniksiem to mnie krew zaleje! Weż ziomek przyznaj się że to zje,bałeś! :(

    OdpowiedzUsuń
  34. co za ludzie....JEsli full wam wywala i nie pomaga zmiana cracka to wina waszego kompa, wstawka full smiga dobrze bo czemu miala by nie smiagac jak jest nieruszana ? Ale tutaj polowa ludzi to dzieci neo co nie mysla...
    Mi zmiana cracka (relodaed) pomogla i gram dalej

    OdpowiedzUsuń
  35. a co do tego ze pobeira ci update...wklej crecka jeszczre raz dziecko, pomysl sam czasem to nie boli

    OdpowiedzUsuń
  36. (co za ludzie....JEsli full wam wywala i nie pomaga zmiana cracka to wina waszego kompa, wstawka full smiga dobrze bo czemu miala by nie smiagac jak jest nieruszana ? Ale tutaj polowa ludzi to dzieci neo co nie mysla...
    Mi zmiana cracka (relodaed) pomogla i gram dalej)

    Co ty wogule piszesz wina kompa ?? żal!!!
    Mam gtxa 260 4gb ramu i procek 2,9 na 2 rdzenie i powinno chodzic to po prostu wina plików lub niewiem czego cracki nie pomagają nadal aktualizuje pliki....

    OdpowiedzUsuń
  37. Chuja tam crack, dalej wywala gre na lotnisku

    OdpowiedzUsuń
  38. Pobieram inna wersje wiec zobaczymy może bedzie dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  39. a czy może ktoś wrzucić save własnie przed tym lotniskiem ? bo chce sprawdzic czy na wersji express badz prophet bedzie wywalac

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie, daj ktoś save :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomocy! o22y jak z tym lotniskiem j.ebanym! bo gra super!

    OdpowiedzUsuń
  42. ej ludzie jak to z tym lotniskiem jest? qrwa niesczesnym! jest jakis sposób wrescie na ten shit? ;((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  43. qurfa weżcie nie gadajcie bo to coraz bardziej mnie wkurza mam gre a stoje jak wół na lotnisku o22y dajcie jakiś znak czy zrobicie coś czy macie zamiar coś z tym zrobić czy kładziecie lache za przeproszeniem

    OdpowiedzUsuń
  44. po dokładnym sprawdzeniu widze ze 022 wywalilo pliki multi i plik wyspy Hawaje... niestety

    OdpowiedzUsuń
  45. ej a wie ktos jak tego uplauncher wywalić, bo mi cdkey nie dziala przy nim co wy z nim zrobiliscie?

    OdpowiedzUsuń
  46. wyłacz neta baranie i bedzie żeby przerwać i tam potem play i masz offline gre

    OdpowiedzUsuń
  47. jak stad pobierac gdzie jest jakis download powiedzcie plizzzz

    OdpowiedzUsuń
  48. dziecko, zrob przysługe nam i calemu swiatu i nie uzywaj internetu...

    OdpowiedzUsuń
  49. zainstalowałem to i jak chce odpalic to pisze ze nie mozna inicjowac jakiegos pliku co jest nie ma do tego cracka?

    OdpowiedzUsuń
  50. mam to samo, problem z lotniskiem... ;// proszę o pomoc !!!

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też problem z lotniskiem, czemu autor milczy? Czekamy na pliki i rady jak naprawić ten problem!:P

    OdpowiedzUsuń
  52. ej jak to pobrać gdy pobieram wyskakuje ten Rubin mam tam konto itp. ale nie wiem jak to sciagnac

    OdpowiedzUsuń
  53. sorka za duble posta ale moje gg 11360484 :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Aby hawaje działały należy podłączyć rower do kompa i pedałować ile wlezie

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja ściągałem wersję tą i wersję full. Rozmiary są takie same pliki także więc niemożliwe żeby mapy nie było. Trzeba sprawdzić wszystkie cracki.

    OdpowiedzUsuń
  56. Czy ktoś wie jak naprawić to lotnisko ? Prosił bym o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org