poniedziałek, 13 grudnia 2010

Call of Duty: Modern Warfare 2 MULTIPLAYER PL EDITION by O22y

Opis i cechy:
Call of Duty: Modern Warfare 2 to już szósta odsłona znanej serii Call of Duty. Chociaż formalnie następuje po Call of Duty: World at War to jednak gra jest duchową i merytoryczną kontynuacją czwartej części, czyli Call of Duty 4: Modern Warfare, stworzonej przez Infinity Ward i wydanej przez Activision w 2007 roku.
















______________________________________________________________reklama____
_______________________________________________________________________



Saga Call of Duty zwykle przenosi nas do czasów II Wojny Światowej. W przypadku czwartej odsłony, czyli wspomnianego Modern Warfare, autorzy postanowili zrezygnować z tego okresu historycznego na rzecz współczesności, skupiając się na realiach obecnej armii, pełnej technologicznych nowinek i gadżetów. Ekipa z Infinity Ward postanowiła ponownie podjąć ten temat także w tym tytule.

Wcielamy się w żołnierza współczesnej armii, by wykonać szereg niebezpiecznych i zróżnicowanych misji, podczas których wykorzystywać możemy najnowocześniejsze uzbrojenie oraz wyposażenie. Autorzy odwzorowali wiele najnowszych technologii wojskowych i starali się wiernie przenieść je do postaci wirtualnej. Ważnym aspektem gry są również bardzo urozmaicone i intensywne misje – uczestniczymy tylko i wyłącznie w niezwykle dynamicznych operacjach militarnych. Często podczas nich wykorzystujemy rozmaite pojazdy i dodatkowy sprzęt oraz działamy w większej grupie.
FileServe
Twórcy przygotowali widowiskową oprawę audiowizualną oraz bardzo rozbudowany moduł rozgrywki sieciowej, składający się z kilku ciekawych form zabawy. Nowością jest tryb Operacje Specjalne, w ramach którego przygotowano 23 krótkie, lecz niezwykle dynamiczne zadania. Można je wykonywać samemu, lub w trybie kooperacji z innym graczem przez Internet.

Zmodyfikowana na potrzeby polskich graczy wersja gry, oparta na alteriwnet.
Prosty instalator (jak zawsze)  
Odpal :alterIWnet_configure by zmienić nick. 
Do wyboru Single lub Multi Player.

TYLKO NIE CZITOWAĆ,  IŻ JEST TO ALTERIWNET NIE OZNACZA ZE NIE DOSTANIECIE BANA!!
Radzę cwaniaczkom poczytać jak ludki z alteriwnet podchodzą do czitowania ;) 
______________________________________________________________reklama____
_______________________________________________________________________

49 komentarzy :

  1. z niecierpliwością czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  2. O22y moglbys jeszcze napisac dane wstawki tak zeby mozna ja bylo na fora stawiac?

    rozmiar 12 cos GB jest, ale chodzi jeszcze o te pierdoly ile danych naprawczych, co zawiera wstawka, bo na forach tego wymagaja

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma danych naprawczych, party po 400 MB w środku są mniejesz rary po 100MB (z torrentów) W środku instalator.

    OdpowiedzUsuń
  4. O22y to spolszczenie mw2 oddzielne od ciebie do single player działało też w pełni z multiplayer

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisze tu poniewaz nie moge znalezc do Ciebie kontaktu.4 dni temu wyszla polska gra,po polsku i o polakach.Chodzi mi o ogniem i mieczem-dzikie pola.Niestety nie ma komu jej scrackowac dlatego obawiam ze ta gra powtorzy los zwyklego oim i nie bedzie dostepna dla nas graczy.Dlatego zwraca sie do ciebie z prosba czy moglbys zajac sie ta gra lub chciaz o tym pomyslec.Jesli potrzebujesz jakiejs pomocy wejdz na strone peb.pl(napewno znasz)w temat o takiej nazwie

    OdpowiedzUsuń
  6. toc o22y umie tylko wyciagac spolszczenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Prophet wam zrobi cracka do ogniem i mieczem

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde a nie dało się zrobić 12x1GB?:/

    OdpowiedzUsuń
  9. @ gościu co walną PR0PHET. Jak zrobisz by do mnie napisali ze zrobią cracka jeśli dostępnie im surowy obraz dvd to spoko... xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie da sie z rzadnym serverem polaczyc, mowi ze SZYBKI PLIK POZIOMU JEST INNY NIZ NA SERVERZE. O co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. @ cwaniaczek od spolszczenia, a ty co umiesz? Szczekać głośniej niż mówisz. Nic więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. podaje adres grupy Prophet i do nich piszcie w sprawie ogniem i mieczem:

    teamppt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli wykrywa serwery i mozna grac przez neta?

    OdpowiedzUsuń
  14. no właśnie mi nie działa
    załączam i jak daję wyszukaj serwer to raz mi tylko znalazł i wyrzucił od razu i pisze ze coś ze stimem się nie połączył. A jak załączam grę to muszę dać alt+tab i dopiero myszka działa w grze i pisze że "zablokowany modern warfare 2" co jest grane ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam problem próbuje włączyć grę po zainstalowaniu i wyskakuje mi taki błąd :http://img251.imageshack.us/i/59430316.png/ .Wiecie co jest grane ???:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma ktoś działającego aimbota do tej wersji

    OdpowiedzUsuń
  17. http://freepeer.org/index.php

    tu masz torrentami wstawki O22y :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez ciebie mam na cały dzień bana na IP... :/

    OdpowiedzUsuń
  19. A nie sorry muszę bardziej się skupiać na czytaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. @O22y po prostu przeleciałem oczami i nie zastanawiałem się nad treścią :P

    OdpowiedzUsuń
  21. @O22y napiszesz czemu jak próbuje dołączyć do gry to w trakcie ładowania wyskakuje błąd przez co nie mogę grać (wtedy zawiecha :/)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam was.
    Mam bardzo ważne pytanie dotyczące tej gry.
    Gdzie się zapisują statystyki.?
    Bo głupio co formata przechodzić wszystko od nowa...
    Proszę o odpowiedzieć. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bodajze folder main/players. Jakoś tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale statystyki sieci.? Mi się wydaję że tam są jedynie do singla...

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam Cie Szanowny Panie O22y. Czy mógłbyś powiedzieć jak zrobić max lvl i wszystko na max na multiplayerze.? Hack albo coś możesz polecić... Na tej Twojej wersji shackowanej nie nie mogę shackować tego tak jak na steamie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kassimornes, jako długoletni działacz na rzecz AON i PBBANS, bez obrazy ale gardzę wszystkimi cziterami, i mimo iż znam parę chwytów nigdy nie powiem nikomu jak czitować itd.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wtam mam problem mianowicie mam CoD MW2 rus uzylem twojego spolszczenia wszystko jet pl tylko tryb gry jest nadal po rusku co mam zrobic....
    Z góry dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Działa jeszcze ta wersja bo nie wiem czy warto ściągać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiecie mi może jak to pobrać? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czego jak gram tutaj na single to gdy zrobię ten trening ze strzelaniem w tych ludźków i wrogów to robi się błąd i koniec gry?

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej mam problem jakie jest hasło do instalacji?

    OdpowiedzUsuń
  32. Siema mam problem jakie jest hasło do instalacji??

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak to zainstalowac?? Jak chce zainstalowac wyskakuje mi błąd ze nie ma jakiejś dyskietki...

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam Jakichś plików i mi nie zainstaluje ;/...

    OdpowiedzUsuń
  35. Wypakuj wszystko jak trzeba..

    OdpowiedzUsuń
  36. tak jak kolega wyżej prosił bym o hasło

    OdpowiedzUsuń
  37. coś o22y śpisz z grami ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wypakuje tego... Tam jest tego ze mam to gdzieś... Wole kupić orginała...

    OdpowiedzUsuń
  39. O22y napisz do mnie proszę GG : 5545220

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie wyskakuje błąd aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0xc0000135)

    OdpowiedzUsuń
  41. jak odpalam to mi błąd wyskakuje :
    The mainiw_22.iwd file is incorrect. You might have used the 'Update' package while having an old version.
    Click OK to be directed to the alterIWnet download page.

    nie pomaga reinstal, pobieranie z innej wstawki i podmiana plików prosze o pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam. Jakie jest hasło do instalatora??

    OdpowiedzUsuń
  43. no właśnie... woła hasło...

    OdpowiedzUsuń
  44. aaa czyli to nie jest hasło, tylko prosty test na kretynów ;d

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org