środa, 10 listopada 2010

Call of Duty: Black Ops PL by O22y!

Opis oraz cechy produktu:


Call of Duty: Black Ops to siódma odsłona tytułowej serii gier akcji firmy Activision. Tym razem została ona przygotowana przez studio Treyarch, autorów m.in. Call of Duty: World at War.

Akcja omawianej pozycji rozgrywa się w takich lokacjach, jak Kuba, Arktyka oraz Wietnam. Wątek fabularny przedstawia historie kilku żołnierzy, w których gracz wciela się w kolejnych zadaniach, m.in. walcząc z Armią Wietnamu Północnego. Nowością jest opcja Create a Class 2.0, dzięki której możemy w pełni spersonalizować swoje wirtualne alter ego. Począwszy od wyglądu bohatera, a na doborze odpowiednich perków kończąc.




Oprócz trybu dla pojedynczego użytkownika, gra zawiera także opcję rozgrywki sieciowej, zapewniającą standardowe warianty zabawy, jak również kooperację dla maksymalnie czterech użytkowników, a także wsparcie serwerów dedykowanych. Zmiany dosięgły matchmakingu, który jest łatwiejszy dla graczy, by po prostu mogli oni dołączyć do gry ze swoimi przyjaciółmi.

Call of Duty: Black Ops charakteryzuje się wysokiej jakości oprawą wizualną oraz różnorodnymi lokacjami. Co ciekawe, niektóre poziomy w trybie single player powstały w oparciu o mapy przeznaczone dla rozgrywki wieloosobowej. W trakcie zabawy gracz nie jest skazany wyłącznie na piesze wędrówki – gra oddaje do jego dyspozycji także rozmaite pojazdy.


FileServe
Intuicyjnie prosty instalator znany z zeszłorocznej wersji, Koniec zabawy z phoenixem i niekompletnymi plikami z steam!

65 komentarzy :

  1. A gdzie są linki żeby to pobrać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na blogu nie podajemy żadnych linków ani zapytań gdzie to pobrać. Google się kłania..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurwa jesteście zajebiści.!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się ponieważ nie znaleziono d3dx9_43.dll Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem

    a mi to wyskakuje po instalacji co robić ?

    OdpowiedzUsuń
  5. O22y - jesteś wielki ;)

    Zauważyłeś ostatnio mniej krytycznych opini na twój temat? Czyżby dzieci z rocznika 95+ jak to nazwałeś na jednym z warezów zaczęły siedzieć cicho? ;)

    Wszystko fajnie tylko do szczęścia brakuje Cities XL 2011 PL - nie ma nic teraz co mogło by mieć związek z Polską Wersją :/

    Niedługo Two worlds 2 - mam nadzieje że też dasz radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak finansowo wydołam, jak by wszyscy ściągali z fileserve to by nie było problemu.. No ale cóż... :-/ Nie wiem czy zwyczajnie dam rade to okiełznać wszystko..

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech ktoś napisze dlaczego po zainstalowaniu spolszczenia wyskakuje mi taki błąd: Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się ponieważ nie znaleziono d3dx9_43.dll Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem

    OdpowiedzUsuń
  8. xD rocznik 95 :P komp wyhkryl, ze nie jestes pelnoletni i nie pozwala uruchomic Ci tej gry

    OdpowiedzUsuń
  9. @topi1995
    Zainstaluj DirectX, powinien być w katalogu gry. Jeżeli masz wersję od SKIDROWA to jest on w folderze "Redist".

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja sobie właśnie pobrałem CoD i niestety nie mam dźwięku w grze, pojawia się tylko w filmie początkowym i w pierwszym filmie misji, potem jest już tylko cisza, aktualizowałem sterowniki dźwięku ale nic to nie pomogło niestety. Zawsze pobieram wersję CoD od Ciebie O22y i to dopiero pierwszy problem. Czy możecie mi jakoś pomóc??

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety jak kolega wyżej napisał brak dźwięku w grze i nie mam pojęcia jak to obejść. Pewnie trzeba będzie wgrać inną wersje gry :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobierz sobie aktualizację DirectX i wszystko będzie śmigać aż miło :) Ja już zamówiłem oryginalną wersję bo takiego CoD'a jeszcze nie było ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. full,wypas,chyba prosciej sie nie dalo:)
    wszystko smiga,gierka dojebana:)COD rozpierdol,pozdro!!
    "O22y" WYMIATA!!!
    P.S.
    kiedy beda jakies texturki??
    ...hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Mam problem z grą.. a dokładniej jest taki, że jak daje spacje na pierwszym filmiku to na drugim zawiesza mi się albo fuksem wyjdę do Windowsa albo muszę zrobić restart. Komputer jest w dobrym stanie nie jest stary wręcz przeciwnie.. Może ktoś Mi pomóc ?? z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. o22y ja ci tu bardzo współczuje. Sam to wrzucasz i jeszcze ci cisną... Jc to nie każdy z 95 jest tak kopnięty. Przemysław ty to jesteś przykładem kopniętego. bo z samej nazwy pliku można wywnioskować, że nie masz sterów, a dokładniej directx'a.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Steam dostępny jest już patch likwidujący "lagi" w single player. Jest szansa na dodanie go jako osobny instalator albo w jakiś inny zjadliwy sposób? Bez tego niestety spora część userów nie pogra...

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna robota wielkie dzięki nie przejmuj się głupimi dzieciakami nie doceniającymi twojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  19. witam, to jest zdanie co ochodzi o mnie, już nie ma na początku zacinek takich.. ale mam taki problem, że jak leci pierwszy filmek po przytrzymaniu spacji przechodzi w drugi, a potem wyskakuje jakiś błąd, którego nie widzę bo widzę tylko obraz tej gry, a błą jest pod tym obrazem a jedynie co pomaga to restart komputera..Może ktoś pomóc ??

    OdpowiedzUsuń
  20. ...nie zapisuje mi podczas gry poszczególnych odcinków i wkoło wraca do poczatku...hmmm, trudno może nie tylko u mnie tak się dzieje w Twojej wersji???

    OdpowiedzUsuń
  21. witam, u mnie jest na pisane takie coś: : DirectX encounted an urecoverable error. Chceck the readme for possible solutions. o co chodzi z tym problemem ???

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam. Proszę o pomoc. Jak zamienić directX 11 na directX 9 w windowsie 7 64 bit?
    tfardy

    OdpowiedzUsuń
  23. Albo lepiej jak zainstalować grę z directX 11? Co zrobić, by odpalić tego CODa? Przy próbie uruchomienia system wyświetla błąd:
    "Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono d3dx9_43.dll. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem."
    Może trzeba coś pozmieniać w plikach gry. Nie mam pojęcia. Jestem początkującym użytkownikiem komputera.
    tfardy

    OdpowiedzUsuń
  24. a to dziala tylko na orginalem?

    OdpowiedzUsuń
  25. wpisz "d3dx9_43.dll" w google i pobierz bibliotekę dx9
    następnie wrzuć tam gdzie jest zainstalowana gra.
    mi śmiga a miałem ten sam problem.

    jedynie dźwięk mi nie działa i nie wiem jak temu zaradzić. :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uaa... No taaak. Jednak mam dostęp do plików directX w grze. Większość jest spakowanych winrarem. Tylko co tu pozamieniać? Poproszę o jakieś instrukcje.
    tfardy

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy 14 listopada 2010 14:27 - Dzięki za informację. Popróbuję, jak napisałeś.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy 14 listopada 2010 14:27 - Zrobiłem tak, jak napisałeś. Przy próbie uruchomienia pojawił się błąd:
    "Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono XINPUT1_3.dll. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem."
    Z brakującym elementem postąpiłem analogicznie.
    Udało się uruchomić, wszystko fajnie, ekstra, wszystko śmiga, ale... mam chyba ten sam problem, co Ty - w większości brakuje dźwięku.
    Bardzo dziękuję za pomoc :-)
    Pomoże ktoś, jak chodzi o dźwięk? Proszę.
    tfardy

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko super, gierka śmiga kozacko, ale po wyjściu z gry kasują się save'y.. jak temu zaradzić?

    OdpowiedzUsuń
  30. Co śmieszniejsze w folderze gry, w players/save są nazwy misji które już ukończyłem...

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy wy w ogóle czytacie co się tutaj pisze? Problem z dźwiękiem był poruszany może 10 postów wyżej. Wystarczy zaktualizować DirectX i wszystko będzie działało!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. w 1 misji po 1 filmiku jest czarne tło co mam zrobić? proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam,
    Co do dźwięku to wystarczyło zmienić kartę dźwiękową w ustawieniach ja tak zrobiłem i działa tylko właśnie po filmiku w po odpaleniu gry wywala blad ze ma problem z directxem, będę musiał rozkminiać jak temu zaradzić

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam mam problem gdy wlaczam gre wchodze w nowa gra jest filmik ale potem czarny obraz i nic sie nie dzieje prosze o pomoc co mam zrobic

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie ten sam problem gra nie czyta mi zapisanych "savów" w kampani nie czyta również ustawień zapisanych w pliku config
    ps. może jest zła ścieżka ? (C:\Program Files (x86)\Call.Of.Duty.Black.Ops.POLiSH-O22y\players\save)

    OdpowiedzUsuń
  36. Po przeczytaniu wszystkich postów od góry do dołu dotyczących różnych problemów z uruchomieniem tej gry stwierdzam że co niektórzy mają dużo dużo więcej od 95+ , czytać i jeszcze raz czytać co jest napisane w postach a jak nie ma tutaj to goglować . Dla O22y należy się podziękowanie za wysiłek - gra uruchomiona bez żadnych problemów , spolszczenie również , pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  37. mam ten sam problem z dźwiękiem. Dobrze piszecie zeby zauktualizowac Diretx a ja ma win7 64bit i diretx11. Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  38. problemy z savemi i dźwiękiem były wytłumaczone jak im zaradzić ale po filmiku że jest czarny obraz to już nie...więc co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  39. Odinstaluj grę, przeinstaluj wszystkie sterowniki, ekrany, karty dzwiękowej, dx. Zainstaluj grę, wgraj patcha od skidrow i odpal.

    OdpowiedzUsuń
  40. przeleciałem całe forum i nic nie piszecie o save'ach. Dlaczego po wyjściu z gry ich nie widzi. Proszę wytłumaczcie mi to w sposób łopatologiczny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzeba wziąć kampanie, naciśnij ESC i znowu kampanię i masz wtedy wznów kampanie.

    OdpowiedzUsuń
  42. ale jak wyjdziesz z gry to nie ma już opcji wznów kampanie ?

    OdpowiedzUsuń
  43. do wszystkich którym po filmiku prze pierwsza misja zawiesza kompa,to wystarczy wejśc na strone nvidia.pl i pobrać najnowsze sterowniki.

    OdpowiedzUsuń
  44. dzięki za porady z problemem po filmiku coś pokąbinuję

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam.
    Ostatnio grałem w CoD2 i na tym skonczylem swoja kariere z grami, dzisiaj z ciekawosci chcialem zobaczyc jaki zrobil sie postep w grafice i z jakiegos forum z rapidshare pobralem Black Ops by O22y, przy instalacji musze podac haslo, jak je zdobyć?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  46. mam to samo pytanie co kolega wyżej

    OdpowiedzUsuń
  47. Przeczytałem wszystkie posty, googlowałem, ale skutek marny. Może mi ktoś wskazać kierunek do odpalenia w trybie LAN multiplayer?

    OdpowiedzUsuń
  48. A nie przyszło Ci na myśl że jednak na piracie się nie da?

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystko jest cacy O22y dał rade

    OdpowiedzUsuń
  50. przy Instalacji hasło to "O22y"
    mi zadziałało

    Ja natomiast przy instalacji mam problemy z plikami ~~~.load i ~~.bik - wyskakuje błąd, że plik źródłowy jest uszkodzony. Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  51. mi sie nawet wlaczyc nie chce :P (komp sprawny gra pojdzie)

    OdpowiedzUsuń
  52. mam windows xp, mam directx11 i dalem mi wyskakuje blad nie znaleziono d3... co robic?

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdroszczę Ci dx 11 na win XP. Chciał bym by mój Xp obsługiwał dx 11 xD

    OdpowiedzUsuń
  54. juz mi dzial ale dzwieku nie mam co zrobic 022y?

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurcze - Multiplayer mogę włączyć a single nie! Co zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam problem po 1 misja oglądam filmik jak gość jest przywiązany do krzesła ,a potem jakiej urywki filmiki i czarny ekran.Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  57. Posiadam windowa 7 i ATI Radeon 3850 hd

    OdpowiedzUsuń
  58. Ludzie ja tez mam czarny ekran po tym jak zainstalowalem jakis prog. zeby nie pokazywal ze mam 7 nieoryg. wkurwienie bylo ale no dobra SE nie pogram bez ciśnień ... mam jeszcze MW

    OdpowiedzUsuń
  59. a wiec moja sprawa wyglada tak :

    jak probuje uruchomic gre to mi wyskakuje jakis blond dll... czy jakos tak napisz na gg jak sie tego gowna pozbyc i jak odpalic gre jak sie nalezy

    moje gg 3111687

    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  60. przy instalacji spolszczenia wymaga haslo wprowadzam 022y okazuje ze haslo jest nie poprawne wie ktos jakie moze byc??????????

    OdpowiedzUsuń
  61. panowie plomocy z savem bo zrobiłem kampania esc potem kampania i nic niama o wznowienie gry pls o pomoc bo graj jest zajefajna do potegi entej

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org