poniedziałek, 29 listopada 2010

Ankieta

W sobotę zakończyła się ankieta.
Jednak dziś dopiero dam radę cokolwiek napisać gdyż  cało weekendowa tułaczka alkoholowa oraz pracowicie zaczęty tydzień pochłonęły mnie totalnie.
A wiec do rzeczy

Tak. 685 (89%)

Nie. 43 (5%)

Jest mi to obojętne. 37 (4%)

Liczba głosów do tej pory: 765

Po zaokrągleniu procentów graficznie przedstawia to się tak :


Więc śmiało można powiedzieć iż moje wstawki są cenione, skoro 90 % głosujących oddało głos na tak i nawet pisali o tym w komentarzach.
I mimo iż sądziłem że głosów będzie więcej to tak, sam fakt iż takie wielki odsetek chce abym kontynuował to co robię, zachęcił mnie bym dalej kontynuował swoja pracę. Lecz myślę nad drobnymi zmianami.

O których napiszę  wkrótce.

Pozdrawiam.

O22y

32 komentarze :

  1. Czy chcesz aby moje relki dalej ukazywały się w internecie. Kurde takie pytanie jasne że tak! Przecież poza O22y nie ma nikogo kto by wersje PL wystawiał pomijając tam czasami jak gra jest przy okazji w kilku wersjach językowych i tam jakiś Razor czy SkidRow wypuści. Nawet nie myśl o zaprzestaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS: Tylko jakby dało rade na fileserve tak po 2GB party albo chociaż minimu 1GB. Bo takto 4 pary można zarzucić w godzine z tym odstępem 10 min i iść robić coś innego:) A takto trzeba przy kompie siedzieć i ciągle wpisywać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę wam coś pokazać, dlatego ta ankieta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za pytanie ? Wszędzie są Twoje wstawki więc nie trzeba daleko szukać właściwych wniosków. Pozdro pasjonat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam inny pomysł, jeżeli kupujesz polskie wersje gier i wydajesz na nie realną kasę zrób płatne smsy po 2 zł. Licznik zrób na tej stronie, jak uzbierasz 100 smsów dajesz wstawke na darmowy serwer i nie będzie problemu reuploadingu, a nawet jak ktoś przerzuci to nawet lepiej bo wstawka będzie bardziej dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy miałbyś zamiar również spolszczać gry na x-360 ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie da się spolszczyć gier na Xa z resztą O22y nie robi polonizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednak sporo osób chce twoje wstawki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszedł już patch do Arcania tj. 1.2 będziecie robić jakiś "repair pack" do wstawki w wersji 1.2?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainstalowałem spolszczenie do Call of Duty Black Ops i nie działa spolszczenie miałem od O22y robie tak jak jest w instrukcji.
    Prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie patch do Arcani jest ciekawe czy będzie lepiej działał jak nie to czekam na wersje PL Xbox360:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja czekam na poprawkę do civilization 5...

    OdpowiedzUsuń
  13. UP:
    ja też, ale O22y nas chyba olewa...

    OdpowiedzUsuń
  14. O22y was nie olewa pewnie zajęty jest ... odpisze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie O22y nie robi patch, spolszczeń i cracków!! Wrzuca tylko swoje wersje gier!!

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze słyszałem czytałem o tobie dużo rzeczy mam twoich itp. wrzucaj dalej bo jestes super

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tam wszystko od tej ekipy działa. Niektóre gry trzeba uruchomić jako administrator w przypadku Visty i 7 albo po prostu reset CPU I wszytko śmiga(tak miałem z Black Ops)
    Wasze wstawki są genialne więcej problemów jest już ze wstawkami od SkiDrowa które nie raz okazują się lipne jak chodź by ich Two Worlds 2

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do Two Worlds 2 to muszę się zgodzić problemy są znaczy miałem wielkie a teraz mam inną i działa bez problemu, co do wstawek to ja jestem za tym żeby O22y wstawiał dalej bo to jest świetna robota, a mam pytanko odnośnie spolszczenia do Singularity od O22y bo instaluje i nic ciągle mam wszystko po angielsku, gra to obraz iso, Vista 32bit, jak ktoś wie to z góry dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem wyniki ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do tego że "tylko" tyle głosów to wydaje mi się że niektóry ludzie nie znają tego bloga albo wogule tu nie wchodzą. A takich ludzi też na bank jest sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to fakt, dużo ludzi nie wie o istnieniu tej stronki, także wynik i tak nie jest zły .. odwalasz kawał dobrej roboty więc nie przestawaj ..

    wysłałem maila o linki (na maila jesli ktoś chce) , ale nie wiem czy otrzymałeś , czy po po prostu jak będzie wersja PL to ja otrzymam z automatu ..

    pozdr..

    OdpowiedzUsuń
  22. O22y pzdr dla twojej roboty i dalszych sukcesów bo w Polsce żadnych innych ludzi nie mamy żeby gry crackowali

    OdpowiedzUsuń
  23. Sory za offtop ale wie może ktoś na jakiej stronce można szukać aktualizacji do gier od SKIDROW, np >>> Sniper.Ghost.Warrior.Update.2-SKIDROW

    OdpowiedzUsuń
  24. dodam że chodzi mi o jakąś stronę tylko od tego a nie jakieś popularne warezy

    OdpowiedzUsuń
  25. nie ma strony tylko od tego...

    OdpowiedzUsuń
  26. @ EMIL - przeczytaj proszę coś od O22y'iego :

    http://o22y.blogspot.com/2010/10/skidrowgames.html


    to Ci wyjaśni wiele spraw na które nie znasz odpowiedzi ..

    pozdr ..

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiem co ta są grupy scenowe. Pytając chodziło mi o odpowiednik stronki Skidrowgames.com tylko z Updatami.

    OdpowiedzUsuń
  28. ciesze sie bardzo, ze nie przerywsz swej 'charytatywnej' dzialalnosci ;)
    pozdro, ashar

    OdpowiedzUsuń
  29. Z Arcania: Gothic 4 z tym nowym patchem co wyszedł nie dawno nie da się nić zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  30. Emil - szczerze nie znam, poza skidrowgames, reszta to standard czyli peby itp .. googlowanie nie pomaga ? może po prostu nie ma tego czego szukasz ..pozdr

    OdpowiedzUsuń
  31. Wypchaj się swoimi spolszczeniami i crackami do zrobienia których nie masz zielonego pojęcia a te twoje powiedzonka,obnażają twoje prostactwo i chamstwo:
    weż sobie kielnie i jebnij się śmiertelnie to możesz sobie wsadzić tam gdzie światło nie dochodzi

    OdpowiedzUsuń
  32. Inne słownictwo co do niektórych nie przemawia. :-)

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org