piątek, 15 października 2010

Oficialne oswiadczenie odnosnie Gothic 4

Nie jest tajemnicą że generalnie daliśmy dupy po całej linii
Lecz jednak proszę o wyrozumiałość...
Spod znaku O22y wyszło wiele tytułów, lepszych lub gorszych. Lecz przez nie dopatrzenie wyszło tym razem jak wyszło.. Niestety...
Oczywiście nikt nie zostanie rozstrzelany, aczkolwiek małpki dostały banana i pracujemy nad obejściem tego.
SecuRom 8, bo ten był zastosowany w tym pliku exe, przewyższa moje możliwości do obejścia. Zatem zrobię trochę inaczej. Do wersji RELOADED która jest wersja 1.0 zrobię pełne spolszczenie oraz zamieszczę pełną instrukcję dla osób które miały w/w wersje a pobrały PL, co zmienić. Następnie dla paru szczęśliwców dostanie sie linki na hotfile z traffic share (pobierasz jak z premium na mój koszt),co do tego to jeszcze wrócę.
Oraz gotowy rip wersji reloaded z polskimi plikami zostanie umieszczony na fileserve, hotfile oraz na torrentach.

Puki co to tyle. I proszę nie pisać zapytanie kiedy, kto z kim i jak.
Małpki dostały po bananie i pracują.

o22y.

108 komentarzy :

  1. Nie przejmuj się, każdemu się zdarza

    OdpowiedzUsuń
  2. jak juz wstawiłeś wersje swoja zrób cracka ludzie licza na ciebie i czekaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jaj mam wersje failed (czyt. tą bez działającego cracka) to muszę ściągać arcanie od nowa czy czekać bo wejdzie jakiś fix ?

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Dawid, to jest tak jak byś pobrał czysty Clone DVD

    OdpowiedzUsuń
  5. może użycie YASU pomoże tak jak z Medalem...

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobicie cracka do tej wersji niewiem czy mam czekac jak cos napisz na moj gg 13001685

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy wy już zrobiliście to spolszczenie bo na warezach już się pojawiły jakieś 350 mb razem z crackiem 1.0?

    OdpowiedzUsuń
  8. To spolszczenie na DW to fake...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sebastian wes sie zamknij chlopczyku zlamac takie zabezpieczenia potrafi kilkanascie osob na swiecie , jak scena zlamie to bedziesz mial cracka a jak nie to smigaj do empiku po orginal.

    OdpowiedzUsuń
  10. a co ty jestes za jaki maciek jesli wstawil wersje pl to niech teras sie nie wycofuje

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy ten crack będzie też pod wersje z hotfixem ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy crack będzie pod wersje z hotfixem? (1.1)- Prawdopodobnie tak bo niezoptymalizowana gra utrudni życie wielu graczom. Narazie pozostaje nam tylko czekać aż osoby zdolne do złamania zabezpieczeń którym ekipa O22y nie podołała ogarnął wersję Cracka pod 1.1 Wydaje mi się że to kwestia kilku godzin, pewnie z rana już będzie crack. Życzę powodzenia w spolczeniu

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Sebastian tak samo mogłem wstawic z tagiem CloneDVD no ale niestety wyszło jak wyszło a ty by sie dalej bujał na wersji od reloaded. A z pierwszych ustaleń wynika ze nie da sie spolszczenia zrobić. Zwyczajnie wersje nie współpracują.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem albo nie zrozumiałem do końca. Jeśli ściągłem tą wersje od O22y co nie działa to mam się nie martwić bo ona zadziała ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwyczajnie musisz zaczekać na cracka który bedzie odpalał wersje gry 1.1

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wykluczone. Jeśli powstanie crack pod wersję 1.1 gdyż to takiej zupdatowana jest wersja gry od O22y. ( Narazie cracki są pod 1.0)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ fiasko. Gdyby nie ten update do 1.1 wszystk by wam śmigało.

    OdpowiedzUsuń
  18. O22y załamałeś mnie czyli nie mamy ani działającej wersji pl ani eng spolszczonej

    OdpowiedzUsuń
  19. "Zwyczajnie musisz zaczekać na cracka który bedzie odpalał wersje gry 1.1 "

    Wyraźnie napisał , że z crackiem 1.1 wszystko będzie działać... to kwestia dnia lub 2 o ile RELOADED się tym zajmie.

    OdpowiedzUsuń
  20. i tak dzieki ze udostepniles. fajnie jakbys jeszcze uploadowal na p2m np na haszkod.pl. mysle ze stamtad lepiej sciaga niz linków http (gdzie trzeba wykupic premium bo po kolei ściagać party to się pochlastać można), czy torrentow gdzie trzeba seedować a predkosc pobierania to 10% wartosci lacza....

    OdpowiedzUsuń
  21. Od o22y nigdy nie zobaczysz cracka dzialajacego , jedynie zrobi wersje ENG , wsadzi spolszczenie i wstawi do sieci , a cracka do wersji 1.1 nie zrobi zapewne

    OdpowiedzUsuń
  22. :( a już się tak cieszyłem;/ mi pokazuje że program przestał działać myślałem że znów jakieś problemy z win 7 itp ale to jednak crack. Oby jutro juz był new crack oby:D

    OdpowiedzUsuń
  23. crack za pewne wyjdzie od jakiejś grupy scenowej , bo takze wyszedl patch 1.1 wersji angielskiej

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyli wystarczy czekać na cracka v. 1.1??

    OdpowiedzUsuń
  25. To znaczy że mogę pobrać każdą wersję od O22y i zaaplikować później tego patch'a i na to cracka, czy dobrze zrozumiałem?

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałbym zauważyć ze ta wstawka jest nie tylko PL ale także po węgiersku itp, wiec moze jakaś dobra dusza z innego kraju zrobić cracka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ludzie panikę siejecie, czekaliście kilka lat od 3 części Gothica, więc poczekajcie jeszcze dzień lub dwa, koleś się stara wrzuca wersję PL, a Wy go gnoicie... Wyjdzie crack i będzie wszystko good, cierpliwości...
    pozdro dla normalnych, i thanks za wstawkę O22y ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ktoś wie może czy ten crack będzie już dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurde, ale ja mam pecha, wysyłam 1 SMS na KP w Hotfile - Dostałem wiadomość bez kodu, chciałem szybko pobierać - wysyłam 2 - bez kodu. Kupuje konto na RS, pobieram w nocy, dzisiaj wstaje i dowiaduję się w/w rzeczy, eehhhh.
    Mam tylko pytanie, czy z tą wersją 022y PL będę mógł jeszcze coś zrobić, wyjdzie do niej crack itp ? Czy już mogę pobierać tą wersję bez PL i oczekiwać na spolszczenie ?
    W boleści pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. O22y, a ja Ci zaśpiewam, zamiast na Ciebie bluźnić ;) 'nic się nie stałoo, O22y nic się nie stało, nic się nie staaaaałoooo, o22y nic się nie staaaaaałoooo' ;) !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ripping --> Cracking --> Testing --> Packing--> Sending to remote servers.

    Coś chyba "Testing" zawiodło :P
    Ale cóż, byle do cracka ;)
    Chociaż w sumie, jak można wypuścić kompletnie nie działającą wersję?! Kurde, no nic, życzę sukcesów :P
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czyli w grę od O22y bez tego cracku się na razie nie zagra?

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieje że ten crack dzisiaj będzie

    OdpowiedzUsuń
  34. Pogubiłem się - ściągać PL, czy ENG?

    OdpowiedzUsuń
  35. Dawid wersja PL na razie nie działa, wersja ENG działa ale jest w wersji 1.0 i nie ma do niej spolszczenia

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Tego cracka to my się raczej nie doczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  38. eeeee no wiesz...
    Nie czekamy na niego nawet 1 dzień...

    OdpowiedzUsuń
  39. urban Możliwe że się nie doczekamy bo wojna między grupami crackerskimi toczy się głównie o to kto pierwszy wyda cracka a crack pod 1.0 już jest dość dawno najbliżej stworzenia nowego cracka jest Reloaded bo wystarczy że przerobią tego z 1.0

    OdpowiedzUsuń
  40. Plutos Ja arcanie bym przeszedł po angielsku bez problemów rozumiejąc mniej więcej o co chodzi ale polska wersja gothica to był jeden z jej największych plusów dodawał dużo klimatu tej gierce

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam tak samo jak Krzysztof, nawet zacząłem grać ale dubbing Angielski jest taki jakiś.. słaby.
    Polskie grube głosy dające grze niesamowitego smaczku jednak są niezbędne. I tak nie wytrzymałem i przeszedłem część demową i pare misji na landzie ;P ale i tak zacznę od początku.

    OdpowiedzUsuń
  42. O22Y będzie crack czy nie będzie go dziś ??

    OdpowiedzUsuń
  43. niech o22y da przynajmniej jakiś znak czy próbują chociaż coś zrobić z tym crackiem

    OdpowiedzUsuń
  44. Czemu jak jesteście tak w gorącej wodzie kąpani to nie zakupicie tej gry!!! Dajcie spokój O22y jak zrobi to bedzie a jak chcecie już grać w polską wersję to do sklepów zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  45. A czy na wersji O22yiego można grać mimo wszystko po ENG ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Hmm osobiscie nie moge sie doczekac :P napalilem sie na gierke :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam, tak czytam te komentarze oraz przeczytałem wpis i już nic nie rozumiem.

    Czy wersja, która została wpuszczona do sieci jest uszkodzona i będzie trzeba pobierać od nowa czy tylko mamy czekać na cracka?

    Kolejne pytanie, wywala mi błąd "program przestał działać", czy to wina tego, że crack nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  48. No ja sam jestem ciekaw czy trzeba gre pobrać od nowa czy czekać na cracka prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  49. O22y, prosimy o jakąkolwiek informacje z Twojej strony :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja pobrałem wersje PL , teraz czekam cierpliwie na cracka , który mam nadzieje wyjdzie niebawem , ale mam mętlik w głowie , jakim cudem napisaliście że wasza wersja została przetestowana , kiedy wychodzi na to , że jednak nie ?

    OdpowiedzUsuń
  51. urban Wystarczy czekać na cracka

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam nadzieje ze chlopaki z o22y uporaja sie z crack'iem pod wersje 1,1 i jeszcze dzis mozna bedzie sie nim cieszyc

    Jesli byscie mieli chwilke czasu i moglibyscie odpisac to czy 'na oko' moglibyscie napisac kiedy mniej wiecej wyjdzie wasz crack ?? jesli nie dzis to ile dni

    OdpowiedzUsuń
  53. Atom ze co ty pierdo**** przeciez o22y to zwykly zlodziej wszystkie jego cracki do gier PL byly "pozyczone" z wersji angielskich i latwo sprawdzic takiego cracka ;] , on nie jest nie byl i nigdy nie bedzie crackerem a napewno nie lamiacym nowe zabezpieczenia securoma , jedynie to moze sobie hackme zlamac ;] , pisalem jak scena albo jacys ruscy zlamia wtedy bedzie crack .

    OdpowiedzUsuń
  54. clonedvd + crack reloaded takie cos kazdy moze wstawic na dodatek nie testowane...

    OdpowiedzUsuń
  55. mam nadzieję ,że nie bd musiał na nowo ściągać gothica ENG..... -.-

    OdpowiedzUsuń
  56. cracka nie będzie dziś na pewno a 022y też nic nie zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja tam mam 25mbit wiec dla mnie pobrac nową wersje to nie problem :P Zwlaszcza ze jestem wszedzie na trackerach :P

    O22y czekamy na wiesci... oby dobre bo chce dzisiaj zagrac :P

    OdpowiedzUsuń
  58. CO WY DO CH**A WOGOLE PISZECIE? Jak tacy madrzy to sami sobie robicie crack. Poje**lo was calkiem. Niedosc ze gosc siedzi robi to dla wszystkich a nie tylko dla siebie to jeszcze mu jezdzicie. Widac ze glownie neokids... przepraszam za wulgaryzmy ale sie wk***ilem jak zobaczylem co te po**by pisza... Wracajcie do zabawy lalkami bo to chyba nie dla was

    OdpowiedzUsuń
  59. O22y ja mam do ciebie inna sprawe , kiedy zajmiesz sie CIV V ?

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam pytanie troche z inneczj beczki, to co zamiescili O22y to polska wersja gry tak? ver. 1.1
    Po zainstalowaniu tego trzeba instalowac hotfixa?
    Bo instalowalem to i zastanawiam sie czy potrzebne wersja przed hotfixem to:
    - 1.1.0.1387
    po hotfixie:
    - 1.1.0.1385

    OdpowiedzUsuń
  61. Dawid, sam wracaj do zabawek. Jeśli dalej czekasz na crk od niego to musisz być wielkim idiotą. Przecież on bodaj żadnej gry nie złamał samodzielnie. Co widać zresztą w tym rls, gdzie wstawia crk od Reloaded do starszej wersji Dajcie sobie spokój i poczekajcie na rls PRAWDZIWEJ grupy jak PROPHET.

    OdpowiedzUsuń
  62. crack do 1,1 juz jest... macie lipe :D

    OdpowiedzUsuń
  63. jakis Elite grup (czy cos... nie znam sie)zrobił na exsite pisza ze działa ;]

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawe gdzie ten crack do 1.1??????????

    OdpowiedzUsuń
  65. poczekamy zobaczymy,mi tez się trochę nie chcę wierzyć z tym crackiem ;/ ale się zobaczy co będzie

    OdpowiedzUsuń
  66. Sprawdzam cracka. Napisze co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak można wypuścić grę w eter, kiedy się wie że nie działa? No pytam? Chyba chcieliście zaszpanować że jako pierwsi w Polsce dacie radę zrobić wersję PL i chcieliście narobić w okół siebie szumu. Ech szkoda mi Was. Na szczęście są ludzie którzy konkretnie podchodzą do sprawy i po Was sprzątają:

    http://peb.pl/cracki-patche-spolszczenia-itp/899038-fix-arcania-gothic-4-gothic-iv-2.html#post3842809

    Proponuję abyście zajęli się uprawą buraków, a nie wpuszczaniem ludzi w maliny...

    OdpowiedzUsuń
  68. @up, nie wiesz jaka przyczyna była tego, to się nie odzywaj, przyznaliśmy się do błędu to co jeszcze chcesz. Mam paść na kolana i przepraszać?
    Tym razem nie wyszło, no ale cóż... Trzeba wyciągnąć wnioski i iść dalej. A po co mamy uprawiać buraki? Toć was pełno już jest w necie... Macie pole do wylania swych smutków, bo w życiu normalnym nikt by was nie słuchał.

    OdpowiedzUsuń
  69. Macie dzieci i się cieszcie a nie jedźcie po O22y. N/C

    http://www.youtube.com/watch?v=sXm9J4SnQ2A

    OdpowiedzUsuń
  70. od nowa sciagac czy czekac tylko na cracka? w koncu sam nie wiem o co chodzi z tym calym skeczem, O22y, twoja wersja jest po polsku tylko z crackiem sa problemy? czy cos sie po**balo odnośnie spolszczenia? O22y info info please :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Filip tu masz porade od Dawida. W tym filmiku koleś opisuje jak można uruchomić gre. Ten sposób naprawdę działa!

    OdpowiedzUsuń
  72. EJ no ludzie kupiłem oryginalną wersję i mam błąd Program Arcania przestał działać.. Co mam zrobić pomóżcie. Wszystkie stery itp mam. Mam Win7 64 bity. Nie wiem co jest przyczyną ale na moim laptopie też win 7 64 działa bez problemowo. Kompa mam bardzo dobrego więc to nie wina sprzętu.. HELP

    OdpowiedzUsuń
  73. napisz gg 19979824 spróbuje pomóc

    OdpowiedzUsuń
  74. http://www.youtube.com/watch?v=sXm9J4SnQ2A

    Postępowałem zgodnie z zaleceniami, gra działa ale mam tylko 10-15 fps -.- niezależnie od ustawień :(

    OdpowiedzUsuń
  75. Marian, jaki masz komputer? Ja mam inny problem :/ Pobrałem wersję od O22y + crack (był w paczce), zrobiłem wszystko wg. instrukcji z readme, ale gdy włączam arcanię w widescreenie jest szare tło (fullscreen się nie pojawia), i wyskakuje mi błąd "Program Arcania przestał działać". Demo mi działa, mam Windows 7 32 bity.

    OdpowiedzUsuń
  76. ja mam oryginalną i też mi się tak dzieje a demo chodziło dobrze.. mam win 7 64

    OdpowiedzUsuń
  77. @Kamil
    Mam: Intel Pentium Dual CPU E2180 2.0 Ghz 2.0 Ghz,
    3gb ram DDR2, karta graficzna NVIDIA GeForce 9500 GT 1024mb

    OdpowiedzUsuń
  78. EJ ja mam
    AMD Phenom II x4 3,2 GHZ
    4 GB RAM DDR3
    GTX 260 core 216 896 MB
    i mam to samo co Kamil

    a na laptopie mi jakoś chodzi choc lapka mma słabego

    OdpowiedzUsuń
  79. To chodzi wam ten gothic na cracku (Gothic_IV_Crack_PL_do_v.O22y_www.haszkod.pl_)

    bo robię all i nii uja ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. nawet nie próbuj.. jak nawet ci gra odpali to będziesz miał brakując tektury grac się nie da. ;p A wersja Gothic 4 - RELOADED chodzi wolno taka grafika jakaś przymulona jest to też wkur.... trzeba poczekać na cracka do hotfixa ;p

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. heh, miło clone dvd wersji multi3 (pl/hu/cz) i do tego crack od reloaded... i jeszcze śmieszne jest, że w twoim iso są 2 cracki, identyczne :P jeden spakowany a drugi rozpakowany ... i podpisane, że jest to relase o22y... i tym sposobem się ośmieszyłeś. jako, że mam dostęp do takowych rzeczy to gra śmiga miło (clone dvd pl załatwione od kumpla a crack z ... no właśnie :P)
    No to miłego czasu i 3mta sie :P

    OdpowiedzUsuń
  84. Pliki exe z dema i patcher? Powodzenia od pewnego momentu misji...

    OdpowiedzUsuń
  85. Wiadomo coś komuś o tym błędzie "Program Arcania przestał działać"? Wcześniej już pisałem kiedy się wyświetla, ściągnąłem najnowsze sterowniki nvidia i psyhx, nie pomogło. Macie jakieś inne pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  86. Jak by ktoś miał pomysł jak to odpalić to niech da tutaj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Chłopaki a ja ściągnąłem cracka postępowałem według instrukcji i dupa blada, nie działa, podczas odpalania gry wyświetla mi się raport o błędach czyli potocznie mówiąc "wyślij raport o błędach, nie wysyłaj." Wiecie co poradzić?

    OdpowiedzUsuń
  88. @Tupek66
    Nie Tylko Ty tak masz ;/

    OdpowiedzUsuń
  89. Mam takie pytanie do o22y- czy jesli sciagnalem ta wersje pl, z waszym crackiem, to czy bardziej mi sie oplaca sciagnac jakas inna wersje, czy poczekac na wlasciwego cracka do tej wersji? nie wiem co robic, bo stracilem transfer na chomikuj i teraz jest dupa blada.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ehh, ja uważam że lepiej poczekać na cracka do TEJ wersji bo nie opłaca się grać w "zlepki" plików z wersji pl,eng oraz dema. Jeśli czekaliście tyle to uważam że warto poczekać jeszcze bo HotFix podobno poprawia sporo a wersje zlepkowe go nie mają. Wyjdzie patch 1.2 i wtedy będzie crack to dej wersji.

    Info ze strony JoWood

    "Information on the second patch:

    A new patch will be available in the coming weeks, and one of the features will include 3D support. "

    OdpowiedzUsuń
  91. omg kiedy będzie ten crack bo mi już żal dupę ściska że nie mogę w ta piękną grę zagrać

    OdpowiedzUsuń
  92. michal jak ci żal dupę ściska to kup na Allegro.pl tę grę..., stoi ona nawet za niecałe 29 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  93. A mój synek ścągnął to w marcu 2011 i h....... z tego jak coś nie pasuje to usuną każdego torrenta i nie będzie wstydu i wiecej blużnierstw. Ja już z o22y nic nie pobiorę jesteście żałośni po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  94. No i co? Nie ma tego cracka?

    OdpowiedzUsuń
  95. właśnie możecie jeszcze raz tego cracka wrzucić???? bo z poprzednich linków nie da się pobrać :)

    OdpowiedzUsuń
  96. hej i co z tym crackem????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to co z crackiem?
      Już nie jest potrzebny od kiedy twórcy splajtowali.
      Wystarczy zainstalować ostatnią łatkę, która znosi aktywację i grać.

      Usuń


FreePeer.org