środa, 20 października 2010

Darksiders: Wrath of War PL by O22y!

Opis oraz cechy produktu:

Darksiders: Wrath of War, czyli debiutanckie dzieło studia Vigil Games, na czele którego stoi sam Joe Madureira, to gra akcji z elementami cRPG powstała na zlecenie THQ.

Darksiders: Wrath of War to gra akcji z elementami charakterystycznymi dla gatunku cRPG. Rozgrywka jest nastawiona na masową eksterminację przeciwników. Gracz wciela się w rolę jednego z czterech biblijnych Jeźdźców Apokalipsy, który zostaje zdradzony i pozostawiony na pastwę losu po tym, jak wykonał powierzone mu zadanie, czyli zniszczenie Ziemi. Bohater, kierowany zemstą, stawia czoła rozmaitym przeciwnikom, wśród których pojawią się demony oraz anioły, jednak nie będzie dysponował boskimi mocami, co zdecydowanie utrudni jego misję.Autorzy oddali do dyspozycji gracza otwarty świat, który możemy dowolnie eksplorować. Podczas rozgrywki zajmujemy się nie tylko walką, ale także doskonaleniem swoich umiejętności, awansujemy na kolejne poziomy doświadczenia, etc. Gra charakteryzuje się przyzwoitej jakości oprawą wizualną. 



FileServe

Wymagania sprzętowe:

Minimalne:
system operacyjny Windows XP Service Pack 3, Windows Vista Service Pack 1 lub Windows 7
procesor AMD Athlon 64 3800+ 2,4 GHz lub Intel Pentium 4 530 3 GHz 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista/7)
karta graficzna Radeon X1900 lub GeForce 8800/GeForce GT220 z 256 MB VRAM
12 GB wolnego miejsca na dysku twardym
karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9.0c

Zalecane:
dwurdzeniowy procesor AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,6 GHz lub Intel Core 2 Duo E6420 2,13 GHz
2 GB RAM (XP), 3 GB RAM (Vista/7)
karta graficzna Radeon HD 3870 lub GeForce GTS 240 z 256 MB VRAM

W chwili obecnej trwa wypakowywanie plików, jest to na tyle utrudnione iż gra jest przeznaczona na platformę steam. Zostanie zastosowany nasz instalator do łatwej instalacji gry, oraz całość podzielona tak aby mieściła się na standardowe DVD5 (nie myślcie że się zmieści na jednej dvd). 
Ten post będzie ciągle aktualizowany!

UPDATE 1 
Pliki w końcu wyodrębnione, cała polska gra z crackiem od Skidrow w wersji 1.1 (brzmi znajomo?) 
Działa i jest w pełni funkcjonalna..  

UPDATE 2 
Kompilator instalacji leci, pliki wyodrębnione (PL)  miały srogo ponad 9GB. Lecz przy zastosowaniu potężnej kompresji myślę że da się utrącić parę GB :-) Jednak jest to czasochłonne. Ale cieszcie się że mam naprawdę potężny komputer ;-)

UPDATE 3
Kompilacje musiałem restartować gdyż dopatrzyłem się drobnego błędu, który nie miał by wpływu na instalacje jak i grę.. No ale estetyka musi być dopracowana. Ostatnie testy i leci na serwer.  

..::RELEASED::.. 

29 komentarzy :

  1. Witam
    Mam już wersję angielską i mam pytanie czy będzie dostępne samo spolszczenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra to jakby się udało to dajcie znać

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać:) Jest szansa że dzisiaj już będzie można ściągać? Oczywiście nie chce nikogo poganić tylko chciałbym wiedzieć czy czekać dzisiaj przy kompie czy nie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A i jeszcze małe pytanie za 2 dni Fallout New Vegas:) Będzie do was wersja PL?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze tego dzisiaj nie mówiłem, ale wczoraj tak - KOCHAM WAS ;)

    Sama gra to tylko napisy, spolszczenie raczej nie powinno dużo ważyć, więc sądzę że nie powinien być to jakiś wielki i duży problem.

    Sam raczej ściągnę całą "waszą" wstawkę tak żeby napewno wszystko działało jak powinno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owszem, ale może się okazać że pliki są zcalone w całych, kilku gigabajtowych blokach, więc w tym momencie spolszczenie mija się z celem, teraz skupiam siły na instalatorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszyli byśmy się jak byś wydał w końcu cracka do Arcani w wersji 1.1

    OdpowiedzUsuń
  8. A może przejrzysz całą stronę zanim coś napiszesz? Następnym razem zapytania o crack do Gothica będą kasowane. A w razie czego wyłączone zostaną komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie o22y nie robi cracków (chyba:) ) a jedynie za free udostępnia wersje PL. Jak wyjdzie jakiś nwy patch do G4 to wyjdzie i crack. Ja tam moge poczekać. Darskiers PL:) Jeszcze Fallout New Vegas:) Można czekać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. a uda sie zmiescic na 2 dvd5, czy poleci to na 3?

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym prosił o samo spolszczenie. Dla potężnego komputera to przecież betka :P

    Potrzebne pliki to:
    pc.mnfst
    ui_pl.oppc
    scripts.obsp
    streams.ospc

    i powinno działać wszystko w folderze media. Ale sprawdźcie bo to tylko moje domysły z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Paweł, brakowało mi właśnie
    streams.ospc

    Spolszczenie jeszcze dziś będzie!

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie mozna to ściagnąć ?? Gdzie link do tego ??

    OdpowiedzUsuń
  15. Łukasz będzie nie jest cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  16. No ale linków do całej gry po polsku nie ma na tej stronie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. I nigdy nie będzie żadnych linków.
    Strona pełni funkcje informacyjnej a nie warezowej. Chcesz linki ? Google.

    OdpowiedzUsuń
  18. O22y dzięki :) Jak będzie samo spolszczenie to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja gdy próbuję włączyć to wyskakuje mi coś takiego:

    .../DarksidersPC.exe
    Nie można uruchomić aplikacji, ponieważ jej konfiguracja jest niewłaściwa. Problem ten może rozwiązać ponowne zainstalowanie aplikacji.

    wie ktoś ocb?

    OdpowiedzUsuń
  21. ściągnąłem raz, rozpakowalem (7zip'em), poszedł install i jak odpalam to po drugiej reklamie się zacina
    a raczej nie tyle dokładnie zacina co ekran jest czany ale bez zawiech, alt+f4 zamyka od razu, alt+tab wychodzi pod winde etc.

    więc zainstalowałem jeszcze raz -> to samo
    rozpakowałem i zainstalowałem jeszcze raz -> to samo
    ściągnąłem, rozpakowałem i zainstalowałem jeszcze raz - znów to samo

    komp mam dobry (gry typu mafia2, ForeceUnleashed2 chodzą spokojnie na max det.)...
    jakieś sugestie jak rozwiązać problem?

    OdpowiedzUsuń
  22. problem rozwiązany ;)
    tzw "BlackScreenFix"

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest problem wiecie moze dlaczego pomija mi filmiki w grze tak jakby ich wogule nie bylo :< ?

    OdpowiedzUsuń
  24. witam. Może tu mi ktoś pomoże w Darku od pierwszego filmiku (logo THQ) się zacina a mianowicie zacinają mi sie filmiki przerywniki nie bedące filmami jak i sama gr chodzą płynnie tylko filmiki mi sie tną co moze byc przyczyną ??

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam,
    mam problem mianowicie po ściągnięciu i rozpakowaniu do pliku, rozpoczynam instalację. Tutaj właśnie problem, ponieważ wymaga ona hasła. Nie wiem czy go gdzieś nie zauważyłem (wybaczcie), ale czy mógłbym prosić o zamieszczenie hasła?

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepraszam za spam. Już mi się udało. Drobny błąd literowy.
    Jeśli ktoś miałby ten sam problem
    hasło : O22y

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam,
    ja mam jeszcze inny problem, jak uruchomię "nowa gra" pierwszy filmik chodzi a drugi się nie chce uruchomić i pojawia się tak zwany Black Screen...
    Proszę o pomoc !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, ja mam taki problem jak uruchamiam grę to filmy, loga lecą poprawnie ale po tzw main_menu_intro. pojawia mi się czarny ekran i nic się po tym nie włącza, gra się nie zawiesza bo mogę minimalizować itd i jak przesuwam myszka to słyszę że przeskakuje po opcjach menu ale nie mogę nic włączyć. Słyszałem od kolegi że to problem z rozdzielczością ale nie wiem jak go naprawić.
    Bardzo proszę o pomoc, nie mogę się doczekać żeby w to zagrać.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń


FreePeer.org